*

2013-08-05
13:23:01

Sista veckan =(
Eller rättare sagt bara fyra dar kvar.
På fredag smäller det!!
 
Får jag lova att presentera:
 
Hej jag heter Doris men dom kallar mig "Dorran"
Hmm jag som är prinsessa och allt.
 
Just nu är jag på semester från husse, lillhusse
Matte samt hund...så skönt.
 
Här är det ingen som stör mig
det serveras utsökt mat.
Jag har hittat en härlig fårskinnspäls att sova på =)
 
I natt sov jag hos min semestermatte
fick egen kudde minsann, men jag bad dom att 
stänga av takfläkten..den tyckte jag faktiskt var läskig.
 
 
Tjena...
 
I morse fick jag faktiskt väcka dom jag 
semestrar hos..klockan sju tyckte jag var lagom =)
Jag trampade och trampade på semesterhusse.
Jaha då ska dom ta kort på mig!
 
 
Många sköna ställen att sova på.
Hörde att dom pratade om Pälsvård förut
men det får bli när det passar mig
 
Hmm undrar vad jag får till Middag??
Märkte nog att semestermatte var och handlade smaskens förut!

Kommentarer:
#1: Znogge

Dig går det nog ingen nöd på! Semestermattar brukar göra sitt bästa och fjäska lite ;-)

2013-08-05 @ 13:59:16

Vilken sötnos, är det en Birmakatt? Ser i allafall rasren ut, annat än mina små pälsbollar...fast, alla katter är söta på sitt sätt
Kram

2013-08-05 @ 14:45:31
#3: Lissen

Ja att vara semestermatte, då kan mycket oförutsett hända. Adjö till tidiga sovmornar t.ex.

Här sover en lillkille (mitt barnbarn) över, undrar när han väcker mej imorgon?

Ha det så gott Ninni

// Lissen

2013-08-05 @ 23:08:58
#4: Ingrid

Vilken tur du hade Doris, som hamnade hos såpass trevliga människor!!

2013-08-06 @ 06:59:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: