*

2013-04-10
08:20:46

Onsdag 10 April
 Ja kylan hänger i =( Men dagarna är härliga, barnen har det mysigt ute och inte lika mycket kläder på !!
 
Idag kommer jag jobba länge, utvecklingsamtaldax!
Igår efter jobbet åkte jag till sonen, han ville ha hjälp med att få ordning i sina köksskåp.
När han flyttade in för två år sen ställde vi bara in lite hur som. ja det blev aldrig åtgärdat, Christoffer fick inte till det.
Men Mamma ryckte ut, vi jobbade för fullt och jag tänkte till.
 
Himla bra blev det och Tetris var med överallt...hihi.
 
När vi var klara var lägenheten i toppskick, sonen blev såååå nöjd, han blev så nöjd att han bjöd mig på middag på Happy Kitchen..suchi intogs, gott.
 
Jag gjorde även ett fynd i ett av köksskåpen...jag hittade 1700 kronor...inte illa.
 
Lycklig son som totalt glömt bort att han lagt dom där, han hade börjat spara till en tatuering (som han ska göra idag)
Nu hade han sparat nya pengar..haha. Ja då har han lite extrapengar =)

Kommentarer:
#1: Znogge

Vilken lycka att hitta så mycket pengar i ett skåp. Jag borde skanske rensa våra ;-)

Kram

2013-04-10 @ 10:17:30
#2: Ingrid

Vad det inte "hittelön" på det där?!

2013-04-10 @ 15:25:46
#3: soffie

himla kul att hitta lite pengar så där,men blä vad hände idag det kom snö. fy jag är visst allergisk mot snö ;) kramen

2013-04-10 @ 21:29:42
#4: Cecilia

Du får gärna komma hit och fixa till i mina köksskåp som det ser ut som en bomb släppts in i och BOOOOOM!
Puss

2013-04-10 @ 22:51:08

Duktigt jobbat! Särskilt att hitta pengarna :-)

2013-04-11 @ 11:56:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: