*

2013-04-22
07:33:28

Måndag..igen =)
Helgen gick jättefort som vanligt, men den har varit varm&solig..gillas!! Idag ringde klockan tidigt, men jag är faktiskt ganska pigg trots allt.
Anders är hemma hela veckan så härligt. Då kanske vi kan få lite gjort hemma, helgen har vi bara slöat.
 
Nu leker dom två barnen som jag har just nu, dinosarierna är framme och det morras väldigt..hihi.
 
Idag blir en lugn dag, skolan har planeringsdag så dom som har syskon fick också ledigt. Tror det blir halva barngruppen idag.
 
Nej bäst att fortsätta med frukosten idag serveras, risgrynsgröt, mackor, ägg, pålägg&mjölk.
 
 
Längtar efter att få plantera =)

Kommentarer:
#1: Ragnvi

Smaklig frukost!
Kramen!
Ragnvi

2013-04-22 @ 08:23:17

Huvva! Läskigt att du har en massa morrande dinosaurier hos dig... ;-)

2013-04-22 @ 11:18:24
#3: Ingrid

Säger ju dt, attans att vi ska ha så långt mellan oss -annars hade jag jobbat hos dig! Här blev det sängen resten av veckan ryggskott OCH kristallsjuka enligt läkaren men själv undrar jag om det inte "bara" är en nerv i kläm i nacken som ger yrsel.

2013-04-23 @ 13:10:28

Tack så mycket! :D
Kram!

2013-04-24 @ 11:11:53
#5: Micke

Jo..längtar till våren här nu..änna dags för lite blommor och sådant här med fast på balkongen..ska bli nice. :)

Dett amed helger...ja du...enligt min devis om att vårda sig själv i allt och mycket så ska man lata sig på helgen..om man kan...livsviktigt att göra det ibland ;)

Ha en skön kväll.

2013-04-24 @ 18:47:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: