*

2013-04-08
05:36:00

Gäääsp tidig morgon =(
Mobilen ringde kvart över fem
Gillas inte!!
 
Men nu är jag uppe tagit några klunkar kaffe.
 
Helgen har varit härlig.
Lugn&skön fredag slutade tidigt.
En kollega ville byta med mig.
 
Så slutet av den här veckan blir sena dagar.
Onsdagen extra lång, utvecklingsamtal hela kvällen.
 
Lördagen inköptes present till vän/granne.
Hon fyller år idag.
En fin klocka fick hon, ja hon fick den i förskott.
Idag jobbar vi båda två.
Glad blev hon!!
 
Vi gonade oss i solen ett tag
på kvällen grillade vi.
Sen så helt plötsligt skulle en annan
granne/vän åka på fest/dans till Väse.
Spontant..så där bara =)
 
Ja och hux flux följde jag med=)
Snabbt byta om..så drog vi till skogarna.
 
Vi dansade till Selex
Skrattade och hade en helfestlig kväll
och mycket annorlunda.
Jag kände mig lätt som en utböling..hahaha
Ja några kände jag!
 
Igår plockade vi lite, tvättade en massa.
Överraskade grannen som tvättade efter oss.
Hon slängde i två maskiner när vi torkade vår tvätt.
Hon gick på promenad så när vi hämtade vår tvätt
var hennes maskiner klara.
Vi hängde och startade en maskin till.
Hon blev Jätteglad =)
 
Härligt att kunna glädja någon
 
 

Kommentarer:
#1: Ingrid

Måndagar är extra surt börja tidigt. Själv ska jag iväg på It-utbildning om en stund i stan. Alltid roligt och givande, men lite svårt sitta länge för "svansen".

2013-04-08 @ 07:08:02
#2: Znogge

Vilken härlig helg du har haft! Själv är jag tröttare i dag än när den började :-( Men, men...

Kram

2013-04-08 @ 07:57:33
#3: Cecilia

Måndagar är tröttsamma... Gääääsp!
Ja vi har haft en helt ok helg vi med. Nu väntas en veckas jobb med bara EN ledighet. Jaja, nästa vecka jobbar jag bara EN dag och är ledig resten ;)
Idag ska jag knalla ner till Arians och få klockan fixad, åhh den är så snygg=)
PussPuss och ha en bra dag

2013-04-08 @ 08:45:22
#4: Cecilia

Får hämta klockan i morron. Åhh hoppas nu att den blir bra.
Katarina var tyvärr inte där utan det var nån annan tjej...
Hmmm, jaja, hon kanske kan detta hon med?
Puss

2013-04-09 @ 05:34:50
#5: Cecilia

Å kram =)

2013-04-09 @ 05:37:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: