*

2012-09-06
20:53:47

Oj då
Nu blev det uppehåll igen!
 
Den här veckan har jag inte orkat 
sitta vid datorn.
Har varit helt slut på kvällarna.
 
Att ha inskolning kräver massor med energi.
Idag lämnades godingen för första gången ensam.
 
Aj då en hel massa tårar..stackars liten.
men när vi kom ut glömde han bort att vara ledsen.
 
Resten av tiden gick så bra så.
Hoppas det gör det i morrn också.
 
Har även hunnit med att vara lite sällskap
åt Tetris, husse har varit på kurs i tre dar.
Hämtade även husse (sonen) på stationen i kväll.
Åhh va kissen blev lycklig.
 
Var även på föreläsning igår
den var bra även om jag var trött.
Handade om pedagogisk dokumentation.
 
Nu snart ska jag se på Panam..sen sängen.

Kommentarer:
#1: Znogge

Full rulle med andra ord. Då orkar man inte så mycket men snart helg. Ska sitta fint!

2012-09-06 @ 22:15:06
#2: Cecilia

Ja, nu var det längesen. Igen ;)
Vart rätt duktigt påställt här me. Jobb blandat med migrän. Tjohooo va kul.
Men nu äntligen tar jag helgen om en timme. Nja, ska hem å städa innan Lillemannen ska hämtas strax eft 12. Könstigt?! Ingen INGE eller INGA har vart hemma & gjort detta när jag har jobbat hela veckan?! Taskigt tycker ja.
Puss & kram

2012-09-07 @ 07:51:56
#3: Yvonne

Ja, jag är också trött-trött på kvällarna! Så jag har inte bloggat mycket heller! Och om solen skiner så vill man ju inte sitta vid datorn. Men...nu skiner ju solen! Då får jag gå ut då! :D Ha det gott!!

2012-09-07 @ 08:37:07
#4: Helene

Hi hi ja en randig tröja sålde jag på loppisen men den var INTE min = ))
Ha en toppen-fin fredag och hoppas det går bra med godingen idag oxå.
Kram Helene.

2012-09-07 @ 09:31:46
#5: Ingrid

Det var vi på förra veckan, den föreläsningen alltså. Nu är det HELG och helg = husbilstripp med bästa kompisen (och några fler..)

2012-09-07 @ 14:49:00
#6: soffie

ja det märks att det är höst för jisses vad mycket det är att göra på jobbet. när vi ska ses?? jag slutar ju sent varje dag utom fredagar då slutar jag halv 3 men jag skulle ju kunna ta en fika på stan nån em jag brukar ju åka till bibblan en dag i veckan.slutar 4 må,ons:) kramen å ha en mysig helg

2012-09-07 @ 20:58:39
#7: Ragnvi

Morning! Endast tre plus här i morse...lite väl svalt kanske...men dagarna kan ju bli fina då!
Beundrar dig som orkar jobba med småtelningarna...jag är helt slut efter ett dygn med Maxen, fniss!
Kramen!
Ragnvi

2012-09-08 @ 08:27:49
#8: annika

Ja den här tiden är inte alltid så enkel inom skola och barnomsorg. Jag förstår att du blir trött och om det kan vara tillnågon tröst så är vi fler...Gäsp, skönt med lördag och långfrukost!

2012-09-08 @ 09:06:26
#9: Junitjej

Det är inte alltid lätt att varken orka eller hinna med bloggen, när man jobbar. Bloggen blir liksom inte prioritet nr 1 om man säger så.

2012-09-08 @ 22:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: