*

2012-10-14
08:53:00

Plask plask...
OJ vad det regnar
och tror minsann det har gjort det
hela natten.
 
Jag ska väl roa mig med att måla lite till=)
Klar med ena väggen i sovrummet.
 
Har försökt att få till bra bilder
men i och med att det är en blank
glittrig färg blir inte bilderna bra.
 
Får vänta tills det blir bra dagsljus.
 
Men före bild kan ni få
 
I och för sig en ganska snygg tapet
men väldigt kall i sina färger.
 
 Okey en bild till då
som ni ser blir inte bilden bra=(
Här är första strykningen
ser mest kladdigt ut
men jag/vi är väldigt nöjda med slutresultatet.
Näää vi har inte ett hål i väggen
det sitter normalt en ventil där=)
 
 
Så där nånting
Ja nöjd är jag!!
 

Kommentarer:
#1: Gunvor

Regn..ja det kanske blir så här hos mej också vad det lider, men just nu är det vittvitt. Snön har vräkt ner inatt.
Kul jobb ni har..målare.Fint blir det säkert.
Kanske kommer jag ut på lite dancing mot kvällen. Bara väglaget blir åkbart. Hoppas hoppas. Det var jättelängesen jag roade mej.
Fortsätt måla o kladda!hihi!Kram kram!

2012-10-14 @ 10:49:17
#2: Yvonne

Det blir säkert jättefint! Snygg varm färg. Att måla bara en vägg skulle jag nog orka med, men jag skulle behöva måla om hela vardagsrummet och det lär ta lite tid :( så undrar om det blir av nån gång...en vägg i halvåret kanske? :D

2012-10-14 @ 11:01:25
#3: Znogge

Blir säkert hur fint som helst! Får mig att tänka på kola...

Kram

2012-10-14 @ 11:15:17
#4: Ingrid

Väntar med spänning på färdiga resultatet!

2012-10-14 @ 12:53:54
#5: soffie

va snyggt du har gjort men jag gillase den andra med:)

2012-10-14 @ 21:00:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: