*

2012-10-27
10:47:39

Lördag förmiddag
Mmm har sovit som en stock!
Klockan blev halv tio innan jag klev upp.
 
Hade en bra kväll igår var på Bio
och såg Skyfall (Bond)
 
Riktigt bra bitvis
men bitvis ganska seeg.
jag fick träsmak för den var sååå lång.
Men i ärlighetens namn
gillar jag nog dom äldre bättre
dom har en härlig humor också.
 
Väl hemma myste vi till det i soffan
Pratade lite med grannarna som hade fest.
Dom hade skitkul, undrar hur dom mår idag =)
 
Idag skiner SOLEN...hurra
men isande kallt.
Får nog bli en liten promenad sen.
 
Och inatt ska klockorna ställas om
Jag/vi har lånat ut en timme i flera månader
Nu får vi tillbaka den..men är det nån ränta
icke då..bara en usel timme tillbaka.
 
Dåligt tycker jag borde åtminstone få två!!!
 

Kommentarer:

Den har ju fått jättebra kritik, Bondfilmen. Måst nog se den - det hör lite till allmänbildningen :-)

2012-10-27 @ 10:53:17
#2: Yvonne

Jag gillar de äldre Bondfilmerna, men kollar nog på denna när den visas på tv i framtiden. Ställ tillbaka klockan två timmar du ;)

2012-10-27 @ 14:09:10
#3: Znogge

Lite ränta på pengarna vill man väl allt ha ;-) Själv tror jag att jag väntar tills den kommer på DVD. Brukar inte dröja länge...

Kram och trevlig kväll!

2012-10-27 @ 15:38:28

sv: Jag har faktiskt aldrig varit på bio här i Spanien, så jag vet inte om dom dubbar allt. På tv är alla filmer dubbade, men med dagens teknik (och med Anders hjälp) så kan man se dom flesta i originalspråk.
:-)

2012-10-27 @ 17:57:57
#5: Sussi

Dom nya bondfilmerna är lite sega allmänt. Förr var dom lite mer fartfyllda. Men den nya ska jag se ändå. Skönt att veta att den var bra bitvis :)

2012-10-27 @ 21:07:33
#6: soffie

den måste ju ses har ju sett dem alla:) hoppas du har kunnat njuta av solen själv är jag superförkyld... kram

2012-10-27 @ 21:31:11
#7: Gunnar

Otroligt att det fortfarande spelas in Bond-filmer. Jag minns dom första som kom. Nu är det vanligt med actionfilmer men då var det helt nåt helt nytt.

2012-10-28 @ 08:03:48

Jag ska gå ikväll på Skyfall..vi såg förra Bondfilmen igår kväll så jag är uppdaterad till max..för lite hänger de ju ihop ..ska bli intressant att se vad jag tycker..:)

2012-10-28 @ 09:33:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: