*

2012-10-26
07:07:16

Freeeedag =)
Hade en toppenfödelsedag igår.
 
Jag blev så grattad.
Fick halsband (2), armband och kamera.
Blommor&choklad.
Grannar, vänner och familj grattade.
 
Kameran verkade jättebra.
En fin Sony..VIT, gör snygg.
Hade önskat mig en liten systemkamera
Men son och make tyckte att den här
var bättre, fast å andra sidan var det som en liten system.
Massor med finesser som jag måste lära mig=)
 
Nu ska jag taoch gå ner och göra frukost till alla barnen.
Ja jag sitter på jobbet.
 
Ikväll ska jag och A på bio
Skyfall, den senaste Bond.
KUL!!
 
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Mysigt med bio. Det var åratal sen jag och M var på bio.
Här blir det fredagsmyyyys, ska ju jobba dygn i morron.
Ha en riktigt go fredag!
Kram

2012-10-26 @ 09:01:30
#2: Znogge

Vilka fina presenter! Hoppas du blir nöjd med kameran. Var det en kompaktkamera? Äldsta fröken har en som är ett mellanting kan man säga och hon är mycket nöjd. I och för sig en svart nikon men...

Kram och ha det så kul på bion!

2012-10-26 @ 18:19:31

Meeen GRATTIS..hipp hipp hurra..kram o typ allt :)så kul med bio..

2012-10-26 @ 19:06:12
#4: Cecilia

Ingen hårmakeover idag heller:((
Joru, vad jag tyckte om din son?? Hmm, törs inte uttala mig om det här:)
mmm Marabou!

2012-10-26 @ 19:54:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: