*

2012-10-29
08:15:02

Brr vilket Höstväder
Inatt har regnet vräkt ner
Ingen snö iallafall=)
 
Det blåser och viner..usch.
En dag att stanna i sängen
Nää visst nä det går ju inte
måste ju jobba...attans.
 
Men helgen har varit jättehärlig.
Massor med SOL, men kalla isiga vindar.
 
Borde ha tagit med mig kameran
och gått en fotorunda..men det gjorde jag inte.
 
Har sovit som en stock i natt
men drömt en massa konstigt
Ja Fullmånen kanske hade ett 
finger med i spelet =)
 
Trodde aldrig dan skulle ta slut igår
att en timme extra kan göra dan så lång.
 
 
Drömmer mig bort en stund
till varma sammetslena nätter
och varma soliga dagar

Kommentarer:
#1: Cecilia

Ja sicket dretväder rent ut sagt!
Under helgen var det ju underbart väder. Jag mådde så bra=)
Nu kan man väl bara vänta att det blir detta dretväder hela veckan lååååång?
Kram

2012-10-29 @ 08:43:48
#2: Helene

Jag kom hem i lördags och längtar redan tillbaka = //
Älskar sol & värme.
Ha en fin dag.
Kram Helene.

2012-10-29 @ 10:04:52

Det är skönt med sol, även om det är lite kyligt i luften. Allt blir mycket ljusare och gladare då!
:-)

2012-10-29 @ 10:13:37

Ja nu är det kallt :( men du får åka till värmen snart (har jag för mig). Kram vännen

2012-10-29 @ 10:19:38
#5: Gunvor

Usch för regn! Vi har fått snö och det har snöat hela dagen och håller på än. 1dm har vi fått hittills o mer ser det ut att bli. Men det blir säkert milt och då töar den väl bort. Jag tycker det ser härligt ut nu med allt det vita vackra.

Jag mår riktigt bra just nu. Ingen hosta..peppar peppar! Fast man känner sej begränsad och kan inte åka vart som helst o släpa den här apparaten med sej då den låter ganska högt och det tar minst 40min att sitta o andas in medicinen. Det ryker om mej som en skorsten vid utandningen.
Men det är bara att kämpa på. Jag har blivit lite hes o torr i halsen.
Bara 17 dagar kvar av den första omgången. Har jag tur så räcker det.
Må så gott Ninni.KRAM på dej!

2012-10-29 @ 12:59:35
#6: Yvonne

Jag väntar med spänning på kamerabilder! Vad heter kameran? Att det blåser gör inget om det är över 25 grader varmt...men det är det inte nu, brrr! Har åkt buss till stan idag :(

2012-10-29 @ 14:38:58
#7: Yvonne

Nu såg jag bilderna! Haha, så det gick med minneskortet! Det är kul med ny kamera, och jag använder verkligen inte alla finesser på min...Men det är kul att leka lite ibland!

2012-10-29 @ 19:48:39
#8: soffie

mmm vilken bild jag drömmer med dej, vi åker nog till värmen v.9 en vecka på sportlovet blir nog Fuerteventura igen :) blä för detta ruskväder som varit idag...

2012-10-29 @ 20:53:01
#9: Carin

Vilken superfin bild!! Ja här hemma har Elin svårt med timmen. hon är kvar i sina gamla tider hon. så tidig uppstigning blir det.

2012-10-29 @ 22:00:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: