*

2012-11-15
09:37:13

Torsdag 15 nov
Sicken vecka det blev.
I tisdags vaknade jag med värk
på högersida i bröstryggen.
 
Nåja det går väl över tänkte jag.
Gick bra att jobba, värkte gjorde det
men inte så farligt.
Sen åkte jag och sonen till Stuvbutiken för att kolla golv.
Då började det att göra mer och mer ont.
Höll inte på att kunna ta mig in i bilen.
 
Minsta rörelse gjorde svinont.
F.A.N..rent ut sagt.
Fick ringa jobbet, kommer inte på onsdag!
Vilken kväll&natt =(
 
Klockan fyra vankade jag omkring
i huset helt utmattad av trötthet&värk.
Lyckades till slut få en bra ställning i soffan
glodde på TV, Sex and the City
gick mitt i natten =)
 
Somnade en stund
sen upp för att ringa kiropraktorn.
Phu fick en tid vid tolv.
Jaha tar jag mig in i bilen måntro.
Jo då det gick men inte helt lätt.
 
Stefan lyckade hjälpa mig
fick loss en hel del
Men aj va ont det gjorde
Han var lite förtvivlad när han såg
va ont jag hade.
 
Nu ska jag ta det lugnt
inga lyft eller ansträngning.
Blir att vara hemma resten av veckan.
Ska tillbaka i morrn och fixa resten
finns säkert mer att bryta loss.
 
Idag känns det bättre
har sovit hela natten...skönt.
Ska ta en promenad sen
det lyckade jag med igår också.
En mycket sakta promenad blev det =)
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Åhh hoppas nu att ryggen blir bra!!
Nu ska jag knalla ner till Tandis, usch!!!
Puss å kram

2012-11-15 @ 09:54:45
#2: Znogge

Så ont hade jag vid ett tillfälle. Var uppe och gick på nättterna... Hoppas du snart är bättre men ta det lugnt och överskatta inte din förmåga.

Känner också av min rygg nu och kul är det inte...

Krya på oss!
Kram

2012-11-15 @ 10:09:19
#3: Gunvor

Ajajaj!!Inte bra alls med sånt ryggont. Skulle inte våga mej på att gå till en kiropraktor när man har så ont, men man måste väl prova nånting. Har turen att inte ofta ha ryggproblem eller annan värk. Det är jag glad åt. Men jag har ju andra problem istället. Har bara två gånger kvar att inhalera nu. Såå skönt! nu hoppas jag att bakterien är borta. Men hostan har kommit smygande.Känner mej ändå hyfsat kry.
Hoppas han kan hjälpa dej att bli bra nu då. Och du..var försiktig!
Ha det så gott det går! KRAM!

2012-11-15 @ 14:40:06
#4: Yvonne

Låter jobbigt...hoppas du är bättre och kan vila i helgen! Ligga och läsa Stål kanske ;) Kram!

2012-11-15 @ 16:58:03
#5: Bibi

Men shiiit!
Vi våra ryggar. Vad har vi gjort för ont egentligen.
Krya på dej
Kram

2012-11-15 @ 17:10:14

Fy vad jobbigt! Men skönt att det går åt rätt håll i alla fall...
Kram

2012-11-15 @ 17:43:47
#7: Kersti

Stackare, men skönt att det blev bättre. Lyssna på kroppen och ta det riktigt lugnt nu. Kram

2012-11-15 @ 20:59:32
#8: Lillemor Johansson

Ja det är väl inte så billigt att gå till kiropraktorn? Det gör svinont att ha ryggskott och man blir alldeles slut av värken. Hoppas nu det håller i sig och blir bra med dig! Kram

2012-11-15 @ 21:04:21
#9: soffie

men ajajaj stackars dej. hoppas nu det går över så du inte har ont mer.kram å fy v aläskig bild

2012-11-15 @ 21:18:14
#10: Annika

Hu då! Hoppas det ger sig! Bara blir det så där utan orsak?

2012-11-15 @ 21:19:05
#11: Sussi

Men usch då..Hade du så ont! Hoppas det går över fort. Inte kul om man inte kan sova som man ska..

Trevlig kväll

2012-11-15 @ 21:35:43
#12: Lissen

Fy sjutton för sådan värk. Hoppas att han kan hjälpa dej att slippa ha så ont.

Kram
Lissen

2012-11-15 @ 22:11:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: