*

2012-05-07
16:58:18

Vardag igen=)
Hellgen har gått allt för fort
dom gör ju gärna det:-)

Men den har varit bra
mysig på alla sätt och vis.

Den här veckan blir lååång
massor att göra på jobbet
Utvecklingsamtal på G.

Skulle haft två idag
men inga föräldrar dök upp..

Glömt förmodligen, sånt som händer.
Men trist för man vill ju gärna bli klar.

Maken är borta hela veckan kommer
inte hem förrän på fredag kväll..trist.

Men nästa vecka är kort igen.

Är lite rastlös just nu
vill göra nåt men vet inte vad.
Borde ta en långpromenad
men det är såå jobbigt med allt pollen.

Får vänta med det.

Tänkte åka till sonen
men han var inte hemma=(

Nåja jag hittar väl på nåt.


Min båt..I år har jag inte
fått den i sjön ännu...hahahhaha


Kommentarer:
#1: Yvonne

Sätt i båten, vettja, och ta en tur till Göteborgsudden nån da! ;)

2012-05-07 @ 19:00:26
#2: Anonym

å du jag hänger med på en båttur då:) hoppas du har den i varmare vattän här hemma fniss!ha det gött kram

2012-05-07 @ 19:51:17

Slip o släp..pust o stonk..hi hi ..men så rätt som det är är det fredag igen..shit-pom'fritt så fort det går..



Och då till helgen lägger vi i yachten Ninni..och drar ut..jag tar med lite picnic :)

2012-05-07 @ 20:14:37
#4: Cecilia

Snygg båt! Tänk, nö jag inte vesste=)

Å du, när du har så där tråkigt, VARFÖR kommer du inte upp till mig??

Hmm, är jag så tölig? Hihi

Puss & kram hela da´n

2012-05-07 @ 20:16:07
#5: Znogge

Sommarrosa och fint har du fått det här. Jag tycker det är väldigt irriterande när föräldrarna inte kommer. Oftast stannar jag kvar eter arbetstid och då är det inte kul. Samtidigt så kan alla glömma...



Kram

2012-05-08 @ 08:24:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: