*

2012-05-08
18:09:20

Utmaning
Hade ju en utmaning att fixa=)

1 Vad gör dig lycklig?

Min man och min son såklart. Sen blir jag lycklig över sol&värme

2. Drömresa?

Har nog gjort den den gick till Dominikanska Republiken
helt underbart var det. Sen älskar jag ju att resa, Turkiet är helt klart en favorit=)

3. Bästa Far/morföräldrarminne?

Min mormor bodde hos oss från det jag var tre till jag var sex år. Mormor var underbar
hon hade alltid tid med mig, jag lekte alltid inne hos henne=)
Vara hos farmor var också kul i huset där hon bodde fanns ett badhus i källaren.
Sitta där i glasbåset och hjälpa till att ta betalt var skitkul.
Farfar har jag få minnen av han var sjuk och låg mest till sängs, min älskade morfar dog när jag var tre=(

4 Snyggaste gåbortkläderna?

Hmmm det beror väl på vad jag ska på för baluns=) Men jag trivs i snygga tunikor och tights
och så läckra smycken till det.

5. Partyminne?

OJ va svårt, så längesen jag var på ett riktigt party, fast mitt egen 50 års fest var skitkul.

6. Favoritparfym?

Tresor är nog den jag gillar mest, fast det finns många härliga dofter.

7. Ungdomskärlek du aldrig glömmer??

Finns flera stycken (*fniss*) Finns såna jag gärna glömmer också!

8. Hur och var bor du om tio år?

Förhoppningsvis bor jag där jag bor nu, trivs så himla bra:-)

9. Största förändringen i ditt liv?

Måste ha varit när jag fick min son, något jag länge längtat efter
känslan när han väl kom ut den glömmer man aldrig.

10. Det bästa med att blogga??

Har bloggat i många år, ja sen Juli 2005, bloggare har kommit och gått
Jag har träffat så många trevliga människor via bloggen både IRL och på nätet.
Jag skriver av mig på bloggen funkar så bra som dagbok.











Kommentarer:

Vad roligt att läsa dina svar :) och nu såg jag att du fixat ny fin design också :) härligt med all färg. Kram

2012-05-08 @ 18:50:26
#2: Anonym

va kul att få reda på lite mer om dej:) jag kom på vad det var jag skulle göra på torsdag jag ska ju va med i vårruset;) kramen

2012-05-08 @ 19:49:37
#3: Helene

Härliga frågor...och svar !!

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2012-05-09 @ 10:42:12
#4: Znogge

Kul att få veta lite mer om dig. En del nytt en del nygammalt ;-)



Kram

2012-05-09 @ 10:52:10
#5: Yvonne

Kul att läsa lite mer om dig! :) Nu håller vi tummarna för lite värme här, ja...

2012-05-09 @ 18:04:25
#6: Gunnar

Då vet vi lite mer om dig...

Ungdomskärlek glömmer man väl aldrig men det kanske man ska behålla för sig själv..

2012-05-09 @ 18:37:19
#7: Anonym

japp vårruset är imorrn, :)

2012-05-09 @ 20:26:01
#8: Anonym

powerwalkar:)

2012-05-09 @ 20:50:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: