*

2012-05-21
16:46:15

Måndag solig sådan=)
Äntligen äntligen
är värmen här..känns underbart.

Vill berätta en dum sak jag gjort.
Ja ibland är man korkad=)

Skickade efter två saker på nätet.

Nåt som jag tyckte verkade jättebra.
jag har ju IBS och dom här
preparaten verkade vara bra mot det.

Ja billigt var det ju INTE
men jag tar provpaketen så får jag se.

Dom ordinarie paketen skulle komma på torsdag.
jag började ångra mig ang det ena.
Kollar efter telefonnummer...hittar inget??

Men det fanns mejladresser
jag mejlar och får till svar att dom ligger
efter med att svara på mejl eftersom
dom bytt lokaler.

Hittar ett telefonnummer till slut
men det var inte i bruk???

Nu har jag skickat flera mejl
tagit kopior och spärrat mitt kort.
Jag betalade ju provpaketen med det=(

Nu hoppas jag allt ordnar sig
känner mig så jävla dum.
Det verkade vara ett väldigt seriöst företag
Jag läste om det, det fanns en artikel
där dom kollat preparaten.

Men vad vet jag allt kan ju vara bluff.
Så gör inte som jag beställt inget
från Formlife!!

Skämmigt att behöva spärra kortet
men det verkade vara det enda raka.



Grannens träd..vackert.

Ha det gott i solen govänner

Kommentarer:
#1: Yvonne

Hm..hoppas det ordnar sig med kort och grejor! Man tror ju att det ska vara ok att skicka efter och betala via nätet, och det är det ju för det mesta! Härligt att sommaren har börjat sitt intåg nu då! 24 grader, jaaaaaaaa!

2012-05-21 @ 17:02:47
#2: Lenkan

Det är så lätt att trilla dit på sånt där, jag tror att jag har beställt fem olika bantningspreparat genom åren. Tror du de har hjälpt? Inte då.



Jag har utmanat dig på min blogg förresten!

2012-05-21 @ 19:20:01
#3: Annika

Jaaaa! Vi har också fått lite varmare!!!

Jag är också lite aningslös ibland så jag skulle kunna göra precis som du...Man provringer ju inte precis,

2012-05-21 @ 21:04:51

Visst är det skönt med värme jag njuter....

Jag beställer ju lite då och så på nätet men har aldrig råkat ut för nåt tokigt..Hoppas det löser sig.

kram Åsa

2012-05-21 @ 21:31:17
#5: Znogge

Känner igen namnet. Äldsta fröken beställde en gång från ett liknande företag och det var stört omöjligt att få kontakt med dem. Hoppas allt ordnar isg!



Kram

2012-05-22 @ 08:35:41

Vad härligt att du njuter av söndagar! :)

KRAM ha en fortsatt bra Tisdag! :)

2012-05-22 @ 10:18:37
#7: Gunnar

Det är inte du som ska skämmas utan dom som luras. Hur försiktig man än är så kan man trilla dit.

Ja nu är det verkligen underbart sommarväder!

2012-05-22 @ 14:54:22
#8: Cecilia

Hahaha, du har gjort en Cecilia?! Beställt grejjer på nätet, betalat m kort... Gjorde samma sak, fick spärra kortet, ngt genant och ringa bankmannen om råd och förklara hur dum man igentligen är=)

Men det gick bra tillslut.

Underbara, underbara väder. Äntligen!

Jag slutar runt 15 i möra OM du är sugen på sällskap och kaffe kanske?

Pöss & kRam hela da´n

2012-05-22 @ 20:42:56
#9: Lillemor Johansson

Ninni: Står i tidningen idag om Formlife. Konsumentverket varnar för dem att dem är oseriösa. Bra att du spärrade ditt kort!! Hellre det än att bli av med pengar. Hoppas det löser sig för dig. kram vännen

2012-05-23 @ 15:38:21
#10: Carin

På vilket sätt har du problem med IBS då?

2012-05-23 @ 20:45:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: