*

2012-03-25
09:07:18

Hemma=)
Låååång resa hem...
så skönt när man kunde låsa upp
dörren hemma efter alla timmar.

Uppe tidigt idag redan halv sju
trots sommartid.

Har packat upp allt
Skönt


Vi har verkligen haft en toppensemester
njutit av sol&värme
ibland lite väl varmt=)

Bara haft det lugnt och skönt
träffat många trevliga människor.

När man tittar på bilderna
nu känns det redan avlägset.



Utsikt från vår balkong



Thailands elnät..hihi



Ljuvliga stranden



Tur ingen såg mig
dom här fick man nog inte sitta på!



Maken njuter




våra goa strandkillar, vi fick kramar
när vi skulle åka hem.
Alltid glada..mysiga



Dom som spelade och sjöng varje kväll
ville absolut ha kort på oss tillsammans
Helt underbara


Kommentarer:
#1: Cecilia

Så gött ni har haft det=) Hmm ser lockande ut. Ni kom hem lagom till vårt fina vårväder=) De kallar jag planering.Hihi

Ja, vi ses väl sen, ska "bara" äta frukost och komma ur pyjamasen ;)

Kram

2012-03-25 @ 10:16:26

Himmel så bruna ni är...jag tror jag svimmar..mmmm nu är du utvilad nog för att fixa ett par månader innan sommarsemestern då :)



Ja du det ser verkligen ljuvligt ut i det där landet lååååångt borta.

2012-03-25 @ 11:07:14
#3: Znogge

Så härligt det ser ut. Vill också åka...



Kram

2012-03-25 @ 11:33:22
#4: Gunvor

Meen är du hemma nu!Får säga VÄLKOMMEN hem då!Och härligt har ni haft det!Ni har bränt på er bra ser jag.Härligt med lite färg. Och kanske solen fortsätter lysa härhemma också så det går att behålla det bruna.Det värsta är när det börjar lossna och det rasar när man klär av sej.Men härligt fräsch känner man sej.

Jag vill bada i varmt o skönt vatten jag också.Får se om vi kommer iväg vi också i maj.

Ha det gött nu hemma i Värmland! KRAM!

2012-03-25 @ 15:33:47
#5: soffie

välkommen hem och guuu va härliga bilder du visar. vi kanske kan ses nån dag på en fika? kramen

2012-03-25 @ 20:38:39

Åh det ser helt underbart ut! Och vilken utsikt :) Kram fina

2012-03-26 @ 08:41:45
#7: Gunnar

Välkommen hem! Ni ser ut att ha haft det bra. Reslusten ökar verkligen så här års. Fast det är rätt så skönt i vårsolen här hemma också.

2012-03-26 @ 09:07:28
#8: Ingrid

Hejsan!

Så härligt det ser ut, jag blir rent avundsjuk när jag ser hur bruna och tjusiga ni är. Men ni kan man snart skryta med hembränt!

Trevlig vårvecka!

2012-03-26 @ 09:26:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: