*

2012-06-26
08:26:43

Pigg i dag
Mmm har sovit gott i natt=)
 
Behövdes verkligen!!
 
Tänka sig idag regnar det INTE...tjoho.
Men fler lågtryck ville visst in=(
 
Men vad ska man göra
åt vädret..ja inte ett skit.
För första gången på flera somrar
har vi ingen resa inbokad.
 
TYPISKT!!
 
Men jag ska bita ihop
förresten finns det nog inga resor kvar=)
 
På vår semester ska vi ta en sväng till Narvik.
Stanna en natt, sen till Boden för att
hälsa på goda vänner, stannar en natt.
 
Också Umeå, till barnbarnen
där blir vi två nätter=)
 
Sen hem igen
resten av semestern är obokad.
 
Igår var jag och sonen
och köpte ett klöshus
till söta kissen.
Han var jättenyfiken när vi satte
ihop det, sprang in direkt!
 
Nu står det på sonens inglasade
balkong, där kan han sitta på taket
och spana.

Kommentarer:
#1: Znogge

Åjo, en resa går det säkert alltid att få tag på! Men kanske inte lika lätt och lika billiga. Vädret lockar nog många...

Kram

2012-06-26 @ 14:17:54
#2: Gunvor

Jaa du..vi har inte fått mycket regn, men värmen väntar vi också på. Nån dag ibland så tittar solen fram o då blir det skönt.
Vi har varit i stugan ett par dar. Där var det blandväder. Idag på förmiddagen regnade det fast inte såå många droppar. Jag vattnade innan vi åkte hem.
Men nu får det bli sommar!!!
Söt kisse sonen tog hand om.
Ha en bra vecka!KRAM!

2012-06-26 @ 21:18:46
#3: Cecilia

Ja, om man ändå kunde resa iväg... Mmmm vore fantastiskt underbart=)
Idag har det ändå varit varmt, kvalmigt. Men men, varmt är gött!
Pöss

2012-06-26 @ 22:02:12
#4: Annika

Låter som en kort men intensiv semesterresa genom landet! Det bästa blir nog att träffa barnbarnen?!

2012-06-26 @ 22:15:51
#5: ingrid

Ja, inte blir man piggare och gladare av vädret inte. Imorgon har jag iallafall tid på både mer röntgen/ultraljud och sjukgymnastik.Även om det är oroligt ska det bli skönt få veta mer..

2012-06-27 @ 09:32:22
#6: Ingrid

Jodå, har haft det nya ett tag. Hade anmält mig som testare, men fick nog bara någon dag innan övriga.
Röngen eller rättare sagt ultraljudet är imogon

Svar: Jag hade inte anmält mig som testare men det fick jag ett mejl om att jag hade gjort=)Men din blogg ser ju helt normal ut!! kramen
Ninni

2012-06-27 @ 19:09:22
#7: Lillemor Johansson

Ja vad jag kan läsa så har ni inga sysselsättningsproblem till semestern:)) Kan väl vara kul att kuska runt lite i Sverige? Hoppas du har det bra vännen! Kram

2012-06-28 @ 10:34:58
#8: Sara

Det låter som bra semesterplanering ändå :)
Vi åker till Piteå idag, Piteå Summer Games - ska oxå träffa Vardagslycka. Det blir kul :)

Ernst börjar den 5 JULI!! Tjohoo - då kommer SOMMAREN Ninni.

Ha en skön fortsättning på veckan (trots vädret)
Kramkram

2012-06-28 @ 11:30:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: