*

2012-06-28
16:51:48

Nästsista dan
Semestern närmar sig med stormsteg=)
 
Ska bli såå skönt
med lite ledigt.
 
Jag är sliten nu behöver ladda batterierna.
 
Idag fick jag göra ännu en felanmälan
på min drettelefon.
 
Hoppas hoppas nu att jag får en ny.
Borde få det, tredje gången gillt.
Men man vet aldrig=)
 
Idag är det Torsdag
vilket betyder att maken kommer hem, skönt.
Men den här veckan har jag haft 
så mycket att göra så jag inte hunnit längta.
 
Men NU längtar jag.
 
Haft fullt upp på jobbet
inte så  mycket barn
men vi ska byta staket
så vi har fått röjt ner häcken.
 
I morrn ska Anders hjälpa oss
att köra bort skräpet
det blev en del:-)
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Skönt att få hem maken kan jag tänka. När ska du/ni ha semester? Själv har jag snart klarat av två veckor. Två veckor med uselt väder...

Kram

2012-06-28 @ 18:46:05
#2: Gunvor

Jag har just skickat iväg maken på dans. Jag vågade inte följa med fast jag hade tänkt det från början.Har nämligen börjat hosta igen med en hel massa slem, så nu undrar jag vad den där dunderkuren gjorde för nytta. Ja det kanske tog bort den där bassilusken..men i så fall har jag väl fått en ny nu då. Få se om jag ringer igen i morronbitti o frågar vad jag ska göra nu.Tror jag får spader!
Inte kul alls!!
Ha en skön kväll nu med maken! Kram på dej!

2012-06-28 @ 19:23:44
#3: Annika

Visst ska det bli skönt med semester!? Jag längtar till i morgon kl 17 - då börjar min semester!

2012-06-28 @ 21:38:18
#4: Gunnar

Skönt för dig att få lite ledighet. Hoppas att semestern blir bra!

2012-06-29 @ 08:05:13
#5: Junitjej

Ha en riktigt skön semester!

2012-06-29 @ 18:49:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: