*

2012-06-11
07:40:09

Måndag igen
Svisch sa den här helgen!

Men den här veckan jobbar
jag bara fyra dar=)

Ska på student på fredag
present är inhandlad.

På lördag är det Bröllop
åhh va kul det ska bli.

Lite smolk i bägaren
min ögoninfektion blir inte bättre.
Jo det blev bättre, men igår kväll
började det smärta rejält igen.

Så nu sitter jag här med ett
bultande illrött vattnigt öga..Bläää.
Usch vill få ordning på detta
vill ju kunna måla mig till bröllopet:-)

Har som tur är en tid hos läkaren idag
ska dit på kontroll,
så hon får kolla det här med=)

I eftermiddag ska vi en tur
till tippen...skönt att bli av med lite skräp.



Kommentarer:
#1: Sara

Åh nej är du inte bra i ögat än?! Hoppas du får några dunderdroppar så det går över innan lördag.



Låter som en toppenhelg med BÅDE student och bröllop.



Ha en skön vecka.

kramiz

2012-06-11 @ 08:59:06
#2: Cecilia

Men käre värld, är inte ögat bra ännu??

Usch, töligt. Hoppas att du får en dunderkur så att det är ok till helgen!

Jag jobbar hela veckan, ja, förutom idag då. Helgen som kommer är jag ledig iaf! Hoppas på kanonväder. Har ju lite att fixa med=) Staketet på framsidan ska målas, kanske inhandla lite fler blommor? Har ju äntligen fått tummen ur och inhandlat till de fina stora krukorna jag köpte! Blev jättefint,

fick iof experttips från tjejerna på Lavendel=)

Nej, nu ska jag ta upp Lilleman å kolla statusen på han. Feber till och från hela helgen och en hosta som heter DUGA:

PössPöss

2012-06-11 @ 09:04:16
#3: Znogge

Tur att du har en tid i dag. Det är inte så att det är något allergiskt också? Hoppas i alla fall att doktorn får rätsida på det.



Kram

2012-06-11 @ 15:44:55
#4: Anonym

hoppas du får hjälp med ögat va trist att det inte är bra än!Jennifers bal är på ccc,du får kolla in min blogg har lagt upp jättefina bilder på henne nu, ååå vilken fin fjäril

2012-06-11 @ 20:45:17
#5: ingrid

Har precis kommit hem från första studentuppvaktningen, på fredag har vi två till..

2012-06-11 @ 22:52:28
#6: Lillemor Johansson

Kul helg att se fram emot men det stackars ögat....det gör satans ont:(( Hade det när jag var på Santorini.....inget att leka med...hoppas du får hjälp snart. Kram på dig!

2012-06-11 @ 23:10:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: