*

2012-06-25
07:19:23

Bläääväder
Har regnat precis hela natten
och gör så fortfarande=(
 
Temperaturen ligger på hela 10 grader, Brrr.
 
Nu skulle man bara kunna dra iväg
mot solen&värmen!
 
Men det är bara att gilla läget
kanske sommaren kommer till veckan.
Då börjar min semester.
 
Har sovit dåligt inatt
somnade så gott så gott.
 
Men vaknade av att min telefon pep
strax efter tolv..suck.
Ett MMS kom, förmodligen
har personen i fråga skickat det 
betydligt tidigare, men jag skulle gå in
på Telia för att se det.
 
Nåja efter det har sömnen varit si så där.
Har även haft en rejält snarkande make=)
 
Gav upp vid ettiden, la mig i uterummet
Sov inget vidare där heller
för regnet förde ett himla oväsen, hahha.
 
Så upp gick jag vid sex
fast jag inte börjar förrän vid tio.
Stört omöjligt att somna om.
 
Nåja får ta en tidig kväll i stället.
 
Var hos sonen igår
han hade tagit med en katt hem från Katrineholm.
En söt liten kisse som blivit övergiven.
En kompis till sonen hade tagit hand om honom
men dom hade redan tre katter.
 
Namnet  är Slatten än så länge
han hade blivit kallad så för
han fick alltid komma sist till matskålen.
 
En mycket kelig kisse
Han fann sig tillrätta med en
gång hemma hos Christoffer.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Slatten, tycker jag var ett gulligt namn=)
Ja jädrans väder, bläää!
Ja, nytt 24h pass för mig, ytterligare ett nytt sådant på onsdag. MEN, sen är jag ledig hela 5 dagar.
Vi drar ju på en liten minisemester=) Längtar som fasen...
Ja just de, jag har blivit varslad! IGEN...
Då var vi där igen då.. Jaja, det löser sig väl?!
Kram och puss

2012-06-25 @ 08:19:43
#2: Nettan

Här har det också blivit väldigt lite med sömn i natt - 2 timmar. Somnar väl i soffan så fort jag kommer hem.

Ha en bra dag !

2012-06-25 @ 09:48:41
#3: Znogge

Vilken trevlig liten Slatt!

Här är det full storm så man kan verkligen hålla sig för skratt...

Kram

2012-06-25 @ 10:42:35

Vad tur han hade, Slatten :-)

Här har vi 30 grader ute och 31 grader inne just nu. Lite väl mycket av det goda...

2012-06-25 @ 16:28:58
#5: Annika

Här har det varit sol mest hela dagen! Fint jobb man har då!Idag blev det en glassköparpromenad.
Hoppas du får sova i natt!

2012-06-25 @ 18:27:00
#6: ansepanse

åh en så söt katt, vad bra att den fått ett hem nu
här regnar det för fjärde dagen på rad nu
kramar

2012-06-25 @ 18:28:43
#7: Lillemor Johansson

Jag HATAR detta vädret.....kunde inte heller sova i natt....då ät vi två ha ha....men så snällt av din pojk att ta hem den söta katten...stackarn...sist till matskålen...kram hoppas vi får sova inatt. Kram på dig vännen!

2012-06-25 @ 21:54:16
#8: Helene

SKIT-VÄDER = ((
Här har det regnat precis hela dan.
Nu bokar jag snart en resa...
Kram Helene.

2012-06-25 @ 22:17:56

Ja iPhone är verkligen skit på det sättet men annars gillar jag den :-)

2012-06-25 @ 22:18:00
#10: Helene

Men vart tar mina inlägg vägen ??
Provar igen / kram Helene.

2012-06-25 @ 22:18:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: