*

2012-07-18
12:50:53

Onsdag mitt i veckan
Solen skiner efter en natt med ösregn.
 
Känner inte riktigt för att ta på mig bikinin
och lägga mig i solen.
Men nåt vill jag göra, men vad??
 
Har städat badrummet
och dammsugit övervåningen..inte illa.
 
Finns grejer att göra
men inget jag kan göra själv=)
Vi har pratat på att fixa plattorna vid gaveln.
 
Men det vågar jag inte föreslå
maken verkar nöjd med att sitta med sin bok.
 
Vid ett kommer sonen med kompis
för att låna bilen
sonen ska köpa soffa på Ikea
då behöver dom en bil med drag.
 

Kommentarer:

Jag hade valt bikinin framför att städa, det är då ett som är säkert!
:-)

sv: Ibi ligger en bit inåt landet nordväst om Alicante. Det tar en timma och en kvart att köra dit härifrån.

2012-07-18 @ 17:53:52
#2: Nettan

Här har det regnat och åskat om vartannat idag. Nått jag bara hatar.
Men när em kom och det var dax att gå hem började solen skina och nu är det klarblå himmel och soligt. Ännu skönare att komma hem då och få sitta i solen på altan.
Hoppas du har haft en bra em.
Kram

2012-07-18 @ 17:53:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: