*

2012-07-17
10:08:20

Härligt med SOL
Nice solen skiner från en nästan klarblå himmel
Åhh det gillas mycket.
 
Ska snart ta plats i solstolen med en bok.
Fick även en fin eftermidag igår
Vi myste i solen, drack iskall rose.
 
Birgitta kom över och vi bubblade en massa=)
 
Anders fixade middan
Grillat med en massa goda tillbehör.
 
 
Fina hotellrummet i Narvik
 
 
Dyra middan men GOD
Jag ser ju helt stôllig ut..hahah
 
Narviks tågstation..
 
 
 
Hos goa vänner i Boden!
 
 
Middag på Susie,Q
Häftig restaurang
men jag blev besviken på maten.
 
Väldans konstigt jag hade skrivit 
text på alla mina collage
var tog det vägen???
 
 

Kommentarer:
#1: Ditte

Kul att se dina bilder! Narvik har jag aldrig varit i...och lär nog inte komma dit heller! Hm...knepigt med texten på bilderna som försvann? Vad skriver du i för program för bilderna? Du kanske glömde att spara? Kram!

2012-07-17 @ 11:10:47
#2: Anna

Oj..ja middagr i Norska landet landar inte smärtfritt..men men är det semester så är det ju..tjusigt rum må jag säga..lite grådis ser jag..så är det i hela Norden. Goda vänner ska man ha lite varstans det är prefekt..

2012-07-17 @ 12:11:29
#3: Znogge

Norge är dyrt minst sagt. Så var det redan när vi var där en gång i forntiden. Men trevligt ser ni ut att ha haft!

kram

2012-07-18 @ 10:32:06
#4: Sassa

Hej Ingegerd, såg nu även att du har en blogg =) Roligt det med =)
Såg bilder i från Narvik! Där har jag varit och har dessutom jobbat på ett hotel utanför Narvik .(Viking Hotel Bjerkvik)I bjerkvik som sagt =) Inte alls långt ifrån.
Mycket fint där uppe =)

Ha det så bra kram

2012-07-20 @ 10:10:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: