*

2012-07-16
13:08:57

Åhh va skönt
Äntligen hemma igen=)
 
Det har varit en låååång resa.
Många många mil har vi rest.
 
Känner mig faktiskt helt slut
efter allt resande, man har ju inte
direkt ansträngt sig=)
Men det tar på en att vänta, resa, vänta resa.
 
Såå nu kära make har du fått din resa till Narvik
Men ALDRIG mer.
 
Men det har varit kul att träffa
goa vänner i Boden.
Träffa Anna&Andreas med barnbarn.
 
Men allt blir såå intenstivt.
Jag är mer för att resa ett tag
få packa upp mina grejer och sen bara njuta av ledighet.
 
Idag ska jag INTE göra ett skit
bara njuta av att vara hemma
Kroppen gungar efter allt tågresande=)
 
Skapligt väder..eller, njae.
Gjorde ju inget om det vore kalasvarmt.
 
Bilder kommer senare
blev inte direkt några bra.
Det regnade ju mest hela tiden.
 
Men jag tror Anders fick en hel del fina.

Kommentarer:
#1: Ingrid

Vi var borta ungefär lika länge känns det som.
Dagsregn idag.. klart bättre när vi var iväg.
Var ju beredd på den där kroppsvisiteringen, fniss -så INGETING hittades där inte.
var t.o.m så hjälpsam och lyfte upp picnic filten så de kunde kolla under tröjan i korgen också :P

2012-07-16 @ 13:32:42
#2: Znogge

Låter i och för sig trevligt och där när säkert väldigt vackert men sol och bad är mer min grej inser jag.

Välkomna hem!

2012-07-16 @ 14:35:30
#3: Anonym

Visst är det påfrestande att resa...kanske inte själva resandet, men att få vänta emellan! Välkommen hem och så håller vi tummarna för kalasvärmen! (Det här är ju Yvonne/Ditte, orkar inte skriva i alla uppgifter en gång till, den glömmer bort mig :-( Knepigt...andra som har blogg.se går det bra med komihågrutan)

2012-07-16 @ 16:39:13
#4: soffie

härligt med en resa och att sen komma hem med sina minnen:) Nu sticker jag bort några dagar men är hemma på fredagen igen om du är sugen på en fika:) Eller ett bad om det är fint väder, kram

2012-07-16 @ 21:23:21
#5: Cecilia

VÄLKOMNA HEM kära grannar=)
Hoppas att vi ses snaaart!
Pöss

2012-07-16 @ 23:02:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: