*

2012-02-07
08:38:45

Tisdag 7 feb
Lite varmare idag=)
Bara fyra minus..skönt.

Tycker det är jobbigt när det är svinkallt.

Såg ni nya serien på ettan igår??
30 grader i Februari.

Jag gillade den
men det var tio avsnitt
så jag lär missa några.

Kjell Bergkvist och Maria Lundkvist(?)
är underbara skådespelare.


Nu ska jag läsa färdigt tidningen
ta lite kaffe, sen sätta lite fart.
Är trött idag..borde jag inte vara.
har sovit så gott så gott.

Men det känns som jag har
en ny förkylning på G
usch det har varit många såna
den här vintern=(

Önskar att barnen på jobbet
nångång kunde vara hemma och snora:-)



Fick ett mejl från ena söstra
massor med vackra bilder=)

Kommentarer:
#1: Znogge

Tyvärr missade jag den men den verkade bra så jag får nog se reprisen...



Kram

2012-02-07 @ 10:23:28
#2: Gunvor

Jag tittade också på den. Gillade vad jag såg..i allafall då. Men det brukar bli ännu bättre eftersom. Konstigt att jag inte fick nån längtan alls efter värmen. Jag har blivit totaalt avtrubbad. Hoppas känslan kommer tillbaka!Vill känna den där härliga pirriga känslan när man letar resmål. Vill kunna åka jag också!Hade först hoppats på hösten, sen kanske till våren.

Jaja..vi får la se.

Ha en fin dag och försök klara dej undan förkylning!

Många styrkekramar!

2012-02-07 @ 11:15:31
#3: Nilla

Det är väl sjutton vad mycket bacillusker och sjukor det florerar. Ja hostade och harklade mig något förskräckligt i morse...men sen blev det bättre. I morgon ska jag jobba så det går inte an att bli förkyld nu.

Kram och krya på dig

2012-02-07 @ 17:26:10
#4: Gunnar

Jag kollade lite i början på den. Det är två av mina absoluta favoritskådespelare men jag blev inte riktigt fångad. Ska ge den en ny chans på svt-paly så får jag se om jag ändrar uppfattning

2012-02-07 @ 17:33:53

Den missade jag, ska kolla om jag hittar den på nätet :-)

2012-02-07 @ 18:56:16

Jag tror att de snoriga barnen också gärna skulle vara hemma och snora, om dom fick :(



Den serien missade jag igår, får kika efter reprisen :) Kram

2012-02-07 @ 19:10:12
#7: soffie

men snart åker du till värmen guuu va härligt ,så trist när de låter barnen gå iväg om de är alldeles för snoriga de hinne rju aldrig bli helt friska en del, kram å hoppas du slipper frökylningen nu,

2012-02-07 @ 23:30:39
#8: Cecilia

MIssade serien, krockar ju med CSI ;) Annars är det mina favoskådisar me.

Dags att bli sjuker igen?! Nu får det väl ändå va bra...

Jaha ja, klockan tickar på ser ja, dags att väcka lilleman och få oss iordning. Dags för ännu ett pass i kommunens tjänst=)

Ses snart, produkterna kommer förhoppningsvis denna veckan.

Kram

2012-02-08 @ 06:19:00
#9: yvonne

Jag kollar inte mycket på tv, så den såg jag inte! Förkylning kan du väl få slippa, du borde vara immun mot alla virus snart ;-)

2012-02-08 @ 07:15:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: