*

2012-02-04
17:58:30

Härligt med lördag
Fick lite lätt ångest förut
usch tänkte jag..ska jobba i morrn.

Men det ska jag ju inte
det är ju bara lördag
dagvill..var ju ledig igår=)

Hade en trevlig kväll igår.
Vi lyssnade på massor med gamla skivor
samt drack en massa rödvin...ooops.

Kändes idag kan jag säga...så dumt.
Men gott var det..hihi.

Har varit stora slödagen idag
läst spelat wordfeud
tittat på TV..suttit i uterummet.
Sussat en stund därute.
Solen sken så skönt på mig.

Nu har vi kollat på film..mysig.

Anders har börjat med middan
knorrar lite i magen.
Ikväll melodifestival
samt en stor chokladask...haha.

Måste ju lyxa lite ibland
har inte ätit godis på minst ett par veckor.

Har inte ställt mig på vågen
men nog har jag tappat vikt..det känns:-)




Kommentarer:
#1: Znogge

Alltid lika kul att lyssna på gamla skivor. Så jag ångrar verkligen inte att vi behöll grammofonen!



Nu blir det ett glas rött här ;-)



Kram

2012-02-04 @ 18:12:54

Så härligt Ninni..en ask choklad och festival..jo men så blir det här med..:) jaa så gott det är när jeansen sitter lite löst..då är man på G :)

2012-02-04 @ 19:05:16
#3: maria

Nu måste du utmana mig i WF igen, det var ju några dagar sen nu ;)



Här dricker jag Per Morbergs vin och det var mustig och gott...

Ha en fortsatt go helg <3

Kramar

2012-02-04 @ 19:24:58
#4: Anonym

mysigt att lyssna på gammal musik vi brukar kolla Youtube:) kramen

2012-02-04 @ 20:42:40
#5: Cecilia

"Som mamma måste en få unne sig litte ibann vettu" Tabita...

Härligt vad ni myser, gött. Själv har det vart jobb,jobb och jobb. Det har vart mys de me=)

Gött med viktnedgång, själv tappade jag 1.8kg på 4 dagar. Började visst äta frulle, mindre potioner och möe sallad. Skippade oxå colan och det dagliga intaget av choklad=)

Kanske även jag kan visa mig i bikini till sommaren? Hihi

Ha en underbar söndag fina du!

Kram

2012-02-05 @ 07:19:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: