*

2012-12-15
15:43:15

Dan efter Bröllopsdag
Hade tänkt att gå på stan idag
men vädret kändes inte som det var nåt kul.
 
Jisses vad det har snöat.
Men blev förbannad på mig själv
när jag kommer hem och packar 
upp väskan, jag hade glömt att
gå till Albrekts Guld..skulle ju lämna
tillbaka en silverkedja...suck.
 
Nu måste jag till stan innan JUL
lik förbannat.
 
Hade en bra kväll igår
vi var båda trötta
så vi åt middag på hotellet
Jättegod Julmat serverades.
 
Sen satt vi på rummet
och drack skumpa.
Tittade på På spåret.
La oss tidigt och vaknade tio (?)
Hoppsan, blev frukost
ett besök på Åhlens sen hem med bussen.
 
Planen igår var väl att gå till nån
Pub..men vi hade ingen lust att klä upp oss=)
Vi hde det så gott på Hotelllrummet.

Kommentar:
#1: Cecilia

Mysigt ni har haft drt!
Uppe en stund nu jag kunde inye sova efter alla händelser igår.
Ska snart krypa till kojs igen.
GoNatt Raring

2012-12-16 @ 05:24:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: