*

2012-08-07
07:31:04

Ja då var man igång!
Första dagen avklarad
gick ju alldeles utmärkt=)
 
Nu sitter jag på jobbet
klockan ringde strax efter sex
vaknade till och med före klockan!!
 
Men visst var jag trött när jag kom hem igår.
Och jag kan väl inte påstå att vi jobbade ihjäl oss.
 
Vi hade det lugnt och skönt
endast två barn.
Men den ena pratade hål i hövve på oss...hahha.
 
Men vi gjorde en hel massa annat också.
 
Idag ska vi åka till Mariebergsskogen
om nu vädret är snällt
inge kul att åka dit om det ösregnar.

Kommentarer:
#1: Cecilia

Hahahaha, gött för Er att nån annan än du pratar ;) Hehehe
Skönt med mjukstart, snart är det fullt hus!
M är fortf trött å då har han ändå jobbat 1 vecka.
INte konstigt att man var trött igår med det jädrans skitvädret vi hade.
Till och med Travet på Färjestad fick de ställa in pga regn och blöta..
Nähä, nu vill jag åka till varmare breddgrader=)
PössPöss

2012-08-07 @ 09:45:36
#2: Znogge

ha ha! En barngrupp i min smak :D

Här ösregnar det och det känns så dystert...

Kram

2012-08-07 @ 10:17:31
#3: Nilla

Oj, här var det nytt! I alla fall för mig. Har försökt komma in till din blogg flera gånger utan att lyckas. Men nu är jag här i alla fall. Men jag tycker blogg.se har börjat krångla mycket nu. Hoppas att allt är bra och att ungarna inte tjatar ihjäl dig ;o)
Kram

2012-08-07 @ 12:39:05
#4: Gunvor

Vilket härligt avslut på din semester. Hoppas vädret höll sej i dag då ni ska vara ute. Här har det just börjat regna. I går var det hyfsat här.
Men vädret har inte spelat nån större roll för mej denna sommar då jag mest varit sjuk tycker jag. Och inte har det börjat bra nu heller. Har legat hela helgen med hög feber och dålig mage.Efterverkningar efter den tuffa kuren jag fick senast. Magen började ju säga ifrån redan på sjukhuset.Och det var nära att jag fick åka in igen för dropp, men det gick över, som tur var.
Nu idag har det känts ganska så bra, så nu känns det hoppfullt igen. Ska ta igen mej nu så kan man börja äta upp sej.Tappade ett par kilo på tre dagar från en kropp som var smal innan. Så det är en effektiv bantningskur. Men inte kul alls. Du vet ju, du som brukar ha en krånglig mage.
Nu har jag varit tråkig igen o bara pratar sjukdomar.Förlåt..men det är så det är.Det blir väl andra roliga dagar också.
Hoppas du får vara kry o att det går bra med jobbet. Många kramar!

2012-08-07 @ 17:08:56
#5: Anna

Hövve..hi hi du är för rolig du..jag kan höra din trevliga dialekt ..jo det brukar vara mycket att berätta minsann när terminen startar.

2012-08-07 @ 17:20:40
#6: Lillemor Johansson

Ha ha en tjötgreta:)) Åja känner jag dig rätt så var du inte tyst heller så det så....:)) Ja nu e det många som börjat jobba....och va det regnar. Kunde ni gå till skogs? Här har fullkomligt vräkt ner. Kram på dig!

2012-08-07 @ 18:25:07

Skönt med lite mjukstart efter semestern :) Kram vännen

2012-08-07 @ 18:55:10
#8: Ingrid

Vi har det med lugnt antalsmässigt (dubbelt upp mot dig i och för sigg) men kom tillbaka till en förskola som ju varit öppen hela sommaren. så massor av städning, i ordningplock samt förberedelse för nya barn nästa vecka.

2012-08-07 @ 19:18:24
#9: Helene

Jag börjar i helgen att jobba jag!!
Känns sådär = //
Ville haft SOL&BAD lite mer!!
Idag spöregnar det ute ( som vanligt)
Ha en bra dag på jobbet.
Kram Helene.

2012-08-08 @ 09:20:48
#10: Gunnar

Jag ska väl inte vara så egoistisk så jag säger att det får regna på i Karlstad när jag är i Skåne? Men det löser ju vattningsproblemet i trädgården. Lovar att ta med mig fint väder när vi åker hem

2012-08-08 @ 17:07:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: