*

2012-08-19
09:33:16

Hoppsan
Blev ett långt uppehåll!
 
Har haft fullt upp=)
Jobbat, samt planeringsdag på fredan.
Sen kom Tetris..lilla buskissen.
 
Vi har skrattat gott åt honom
de här dagarna.
 
Men i morse gav han mig hjärtsnörp..
Han satt i selen ute på altanen
jag gick på toaletten
när jag kommer tillbaka ligger selen tom??
Hur i hela friden lyckades han kravla sig ur den??
 
HJÄLP var är katten.
Lockar och lockar, men ingen kisse.
Men så till slut dyker han upp
han var under grannens altan.
Det var nog mycket dofter som lockade där
många kissar som kryper under där=)
 
PHU..va rädd jag blev.
 
Igår kväll hade vi en mysig
kväll med mina systrar och ena svågern.
Vi var på Frost och käkade
Gott som vanligt.
 
Ska lägga in lite bilder sen
men batteriet i kameran la av.
 
JO jag höll ju på att glömma
var ju på barndop igår
Maken valde att vara hemma hos Tetris.
Efter ett vackert Dop blev det helt
plötslig bröllop..OJ
Tyckte nog Anna var väldigt vacker
i vit spetsklänning och fin håruppsättning:-)
Det kom allt en tår eller två.
Jaha då har man inom ett 
år varit på begravning
ett dop och två bröllop.
 
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Vilken överraskning=) Bröllop å allt.
Frost ja, mmmm god mat å service.
Kände dom igen dig? Hihi
Tur att Tetris inte var längre bort...
Nu har han allt fått smak på det goda livet ;)
Kram fina du

2012-08-19 @ 10:07:43
#2: Znogge

Vilken tur att han kom till rätta. Man vet aldrig vad de kan få för sig...

Kram

2012-08-19 @ 10:38:03

Skönt att Tetris kom till rätta :-)

Kul med ett överraskningsbröllop :-)

2012-08-19 @ 16:25:52
#4: soffie

hihi vilken överaskning det blev med bröllopet:) å va kul att ha hand om barnbarnet(kissen) jag älskar katter men kan inte ha för Jennifer är allergisk,kramen

2012-08-19 @ 22:16:50
#5: Lenkan

Japp, blev mycket skoj den här sommaren :)
Vad mysigt det är med dop/bröllop. Namngivelse var vi på i juli, det var fint det också. Kram

2012-08-20 @ 10:29:47
#6: Lillemor Johansson

Mycket trevligheter i år för dig och lille kissen....så söt...ja det är klart att det luktar gott under altanen där alla andra har pinkat ha ha ha. Kram vännen

2012-08-20 @ 17:35:29
#7: Sara

Oj vilket dop det blev :)
Låter som ett bra "festår" - ja förutom begravningen då förståss som inte alls är roligt.

Jag bjuder in dig på WF - heter Zassi.

Kramkram

2012-08-20 @ 17:57:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: