*

2012-04-15
11:01:22

Söndag och regn
Men då.. jag hade ju tänkt
att rensa i häcken idag.

Så synd då slipper jag det=)

Åt så gott igår
fick ju lax av grannen

Jag gjorde små fickor i laxen
stoppade i god gräddig ädelost
Kryddade med lite salt&peppar
ringlade över honung
och så grädde på det.

Vi åt mandelpotatismos till
jäklars va underbart gott det var.
Tyckte sonen med.

När sonen gått kom "grannen" över
ja han bor inte här men är ofta hos Birgitta
Dom är särbos.

Birgitta jobbade till tio
så hon var väl närmare halv elva när hon dök upp.

Vi satt och drack vin och tôlade
i nån timme sen var det godnatt.
Trötta var vi.



Så här bidde mattan
vi blev så nöjda!

Kommentarer:
#1: Znogge

Så gott det lät!



Mattan är verkligen snygg. Bra köp!



Svar: De tyckte att prislappen satt fast på ett annorlunda sätt och att mattan var något kortare än angivet mått. Jag fick känslan att de trodde jag hade bytt ut mattan och försökte lämna tillbaka en annan. Bara att jag fick den känslan gjorde mig heligt förbannad för att använda ett snällt ord!



Jag är liksom en genomärlig person och gör alltid rätt för mig.



Kram

2012-04-15 @ 12:02:06
#2: Yvonne

Men nu är det sol, så då kanske du är ute och rensar häcken av dig ;) Lax önskar jag att jag gillade, men jag har försökt och det gååår bara inte..jaja..Ha det gott i ert nya uterum, jag kanske cyklar ut och hälsar på dig när det blir varmare! Kram!

2012-04-15 @ 14:30:05

Rensa häcken kan du väl göra på toaletten? ;-)



sv: Det fånigaste av allt var att när vi väl fått ner den där sista apelsinen så visade det sig finnas flera kartonger med redan plockade apelsiner som vi fick ta hur mycket som helst av :-)

2012-04-15 @ 18:05:40
#4: maria

Den maten lät gudomlig :) måste jag bara testa :)



Vad fint det blev med mattan...



Må så gott fina du <3

Kramar

2012-04-15 @ 19:35:52
#5: soffie

va snyggt det blev, jag å Nellie tänkte ta oss en tur till Mariebergsskogen på onsdagen om det ej är skitväder var det då du slutade tidigt?om du vill kan vi ju mötas där vid 15tiden:) kramen å mumsigt ni käkade,

2012-04-15 @ 19:49:52
#6: Lena

Mmm så gott det lät.

Idag har jag roat mig med att tvätta fönster. Ska sätta upp mina nya grdiner sen när min mamma hjälp mig ta av dom lite. Tur man har en hjälpsam mamma

//Lena

2012-04-15 @ 20:41:42
#7: ingrid

Gott med lax, ett recept att ta efter.. Här har vi nu begravningen framför oss denna fredagen.. Dessutom en inte kul undersökning idag vid nio på VC.. Skulle gärna hoppa över hela veckan och gå på nästa direkt.

2012-04-16 @ 08:29:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: