*

2012-04-18
06:27:05

Onsdag 18 April
Suck jag har en jävla ögoninfektion.

Började i fredags
jippi jag hittade ett oöppnat
kuvert med pipetter.
Jodå det blev ganska snabbt bättre.

Men igår kväll började det värka som F.A.N
Idag ser jag inte klok ut=)

Eldrött och vattnigt, och svullet.
Jaja jag får väl ringa doktorn.
Men döm om min förvåning
idag har båda VC stängt här på Ö,a..suck.

Måste dom stänga båda samtidigt
jag förstår att dom måste gå på utbildning..men ändå=(

I eftermiddag ska jag sitta på kurs
i livsmedelshantering hela eftermiddan
KUL med det här ögat!

Och jag har sååååå Ont.
Stackars stackars mig=(


Va tråkig jag är då
har skrivit ungefär samma sak på FB
Brist på fantasi tydligen..hihi

Kommentarer:
#1: Znogge

Men vilken förbaskad otur. Hoppas du får komma till så snart som möjligt.



Krya på dig!



Kram

2012-04-18 @ 08:15:52
#2: Sara

Åhnej vad hemskt! Att ha fått nåt åt öga är ju bland det värre. Man är ju fasligt beroende av dom.



Hoppas det blir bättre snart och att dom kursat färdigt tills imorrn :)



Tackar för GRATTISET - jag friade på skottdagen och guben sa JA så det är bara att passa på. Vi har varit ihop i 10 år så det är på tiden att jag blir ärbar kvinna. skratt



Kramkram

2012-04-18 @ 09:27:46
#3: Nilla

Stackars, stackars Ninni. Skriver här också fast jag har kommenterat på fejjan hihi. Gör väl inget om du skriver av dig på båda ställen. du kanske har olika följare. Hoppas verkligen att du får ordning på ditt öga. Jag tycker verkligen synd om dig, för det gör förskräckligt ont, och man kan liksom inte sluta tänka på det.

Kramar

2012-04-18 @ 12:20:48
#4: Gunvor

Usch då!Det är så otäckt när det gäller ögonen. Min syster som också jobbar på dagis har just haft besvär med ett öga.. eller det var i kanten av ögat. Hon svullnade o det kliade o gjorde ont. Och dom vet inte riktigt vad det var, men trodde på en inflammation i ett franshår.Hon sa att hon såg ut som hon fått en blåtira. Hon har fått penicillinsalva och är bättre nu.

Hoppas du också får hjälp så fort det går.

Lycka till! KRAM KRAM!

2012-04-18 @ 12:40:46

Men din stackare... Hoppas det blir bra snabbt!

2012-04-18 @ 18:46:22
#6: Yvonne

Men det är klart att det är jobbigt! Hoppas du får ordning på detta snart! Och jag skriver också samma saker på fb som på bloggen ibland ;) Tröstar mig med att jag har en del olika läsare iaf :)

2012-04-18 @ 18:50:06
#7: Anonym

men ajaj va ont, hoppas nu att kursen var bra och att ditt öga läker snabbt, kramen till dej å svar:jag å Nellie såg den där zonkeyn utanför cirkustältet den gick bland flera kompisar + både åsnor och zebror, kramen

2012-04-18 @ 19:54:17
#8: Lillemor Johansson

Det är inte så att damen har allergi? Inte roligt med ett sånt öga...stackars dig. Hoppas du fått hjälp. Kram på dig! Mumin

2012-04-18 @ 21:52:39
#9: Anonym

hur är det idag med ögat?

2012-04-19 @ 20:20:27

Aj aj aj jag hoppas det blivit bättre idag..ögonen är verkligen känsliga.

2012-04-19 @ 21:43:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: