*

2012-04-29
08:41:48

Härlig dag=)
Vaknade på tok för tidigt
redan vid sju.

Men vi la oss relativt tidigt igår
vi var trötta båda två
och lite hängiga.

Hade en trevlig dag/kväll på stan på fredan.

Åt lunch på Frost
travade runt och shoppade lite grann.

Jag fyndade ett par kängor för 199 kr.
Lite högre klack än jag är van vid
så lite ont i vristerna fick jag=)

Men dom är snygga ..haha.

Åkte tidigt hem igår för A kände sig
inte alls pigg, förkyld och ont i huvudet.
Och det berodde inte på för mycket alkohol
(om nu nån skulle tro det)

Slappade i solstolen hemma
men sen på kvällen började jag känna mig risig.
Trött ont i huvudet..blää.

Vi kollade på Kommisarie Lewis
sen blev det natta.

Piggare idag men ack va pollen
snuvig, raspig i halsen.
Men det blir nog bra
lite medikamenter
så blir det bättre.

Ska greja i trädgården idag är det tänkt
Rosorna ska klippas, gräset
har blivit långt så det behöver också klippas.

Sen hoppas jag solen visar sig hela dan:-)



Gammal bild från Side
här såg man många sköldpaddor=)


Får ta lite nya bilder idag
kör mest på arkivet just nu.

Kommentarer:
#1: Gunvor

Usch då..är det både allergi o förkylning! Inte så roligt.

Jag är mycket bättre tack o lov! Om jag nu törs säga så. Men jag hoppas det håller i sej. I så fall gick det fort över den här gången.

Vaknade till strålande sol från en klarblå himmel. Nu har det kommit mörka tjocka moln. BLÄ!Försvinn!

Det låter helt otroligt att gräset är klippfärdigt. Och att rosorna också ska klippas.

Här har det nyss krattats och gräset är torrt o brunt.Men snart så..sommaren är på väg.

Ha en goo söndag och krya på er!Kram!

2012-04-29 @ 10:02:28
#2: ingrid

Förkylning eller allergi.. ibland är det svårt veta skillnaden. Hoppas du bättrar dig över dan. Ja, visst var jag väl snygg i svans?! ;) Man måste ju skämta lite om elendet, satan i gatan vad ont jag haft. Lite bättre är det men fortfarande undviker jag bilåkning.Hade ju annars rolig fest och semesterdagar på gång i Skåne. Ja visst var han för söt Adam, i ärlighetens namn blev jag jättesnopen hade ju förväntat mig att han skulle säga sin mamma.. Rörd farmor.. Kram

2012-04-29 @ 10:10:02
#3: Znogge

Underbar bild! Börjar längta efter sol och bad igen...



Mycket pollen här med så just nu vet jag knappt vad som är förkylning och vad som är allergi.



Ha en fin söndag!

Kram

2012-04-29 @ 10:44:53
#4: Sara

Inte roligt att känna av pollen. Jag är förskonad från allt sånt (peppar peppar) men en del i familjen är drabbad och det är verkligen inte kul.



Låter som en lagom helg =)



Önskar dig en underbar fortsättning på Valborg!

Kramkram

2012-04-29 @ 12:17:52
#5: Gunnar

Hoppas att du kryar på dig. Härligt väder nu och trist om man intr orkar njuta av vårvädret.

Vi kollade också på Lewis igår fast vi hade sett det förut.

2012-04-29 @ 14:30:21

Ja nu känner man av våren minsann...men man får göra det bästa av det..hoppas du har det lika soligt som jag... Krya på er nu..

2012-04-29 @ 15:24:34
#7: Yvonne

Hoppas ni piggnar till lite... Jag känner inte av pollenet nu, men till sommaren och gräset..uuuu...

2012-04-29 @ 15:26:07
#8: Anonym

Ska man va fin får man lida pin, heter det ju! (apropå nya stövlarna) Ha en skön Valborg!

2012-04-29 @ 18:08:19
#9: Gunnar

Hej



Önskar Dig en fin valborgsmässoafton och en skön första maj!

2012-04-30 @ 07:57:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: