*

2012-04-20
08:41:41

Fredag va härligt
Veckan har gått i en rasande fart.
Haft massor att göra.

Kursen jag var på i onsdags
var faktiskt riktigt intressant.

Livsmedelshantering.
Men stor risk att få bacillskräck..haha.

Hua så mycket läskigt det finns.

Ska iväg nästa onsdag också.
Sen blir det prov.
Det måste jag klara för att få diplom.

Igår hade jag och sonen träff.
Vi hjälptes åt att slänga skräp på tippen.
En hel vetenskap att slänga rätt:-)

Vi var en snabbis till Ikea
sonen behövde en ny skrivbordstol.

Avlutade med god Suchi.
Gott gott.

Jag åt nio bitar sonen 22 (!)
Jag blev proppmätt på mina.

Nu är det bäst jag sätter fart
sista jobbdan innan helgen.



Nää inte än, bild från förra året!


Kommentarer:
#1: Lillemor Johansson

Liljekonvaljer är så fina. Mina älsklingsblommor. Jag hade dem i brudbuketten! Hur är det med ögat ditt? Är det nåt bättre? Sushi usch va äckligt ha ha. Det enda jag inte äter. Nä du vännen ha nu en riktigt trevlig fredag! Kram Mumin

2012-04-20 @ 09:53:15
#2: Gunvor

Mmmmm..tänk när liljekonvaljerna blommar! Då är det en ljuvlig tid. men det verkar dröja. I dag är det 5 grader+ men det känns som det är isvindar som blåser. Jag var ute och hängde en tvätt o höll på att frysa ihjäl om mina händer.

Nu ska jag stryka gardiner o sätta upp dom. Har städat ett rum..ordentligt!Tänkte ta ett rum om dan.

Ha nu en jättemysig helg Ninni!Och så hoppas vi att det inte blir nån snö!

KRAM KRAM!

2012-04-20 @ 11:16:57

Åh jag längtar till Liljekonvaljerna kommer :) Kram

2012-04-20 @ 13:44:40

Men du - jag kände doften ända hit, även om det var en gammal bild :-)

Ha en skön helg!

2012-04-20 @ 18:53:00
#5: Anonym

om jag nån gång ska gifta mej ska jag ha liljenkonvaljer i min brudbukett jag älskar den blomman,ha en mysig helg jag å Ditte ska trotsa vädret å leta stolpar imorrn<.)

2012-04-20 @ 20:16:21
#6: Annika

Hoppas du har en skön helg! Att sopsortera är viktigt och riktigt men ibland är det tröttsamt...

2012-04-21 @ 09:43:51
#7: Junitjej

Hoppas vi snart kan plocka liljekonvalj!

2012-04-22 @ 21:48:49
#8: Carin

Men snart är de här, de vackra lillisarna ;)



Nä angående altanmöblerna, ingen har tagit någongting bara utifall. Vi har ju inte fått staketet uppsatt, så lätt att bara gå och norpa. Tror inte någon gör så men man vet ju inte. Hoppas du har lika fint väder som vi, superskönt!!

2012-05-02 @ 10:02:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: