*

2012-04-01
09:55:03

April april=)
Har inte råkat ut för nåt ännu
men vem vet det kanske kommer.

Tur det är en söndag i år
för ungarna på jobbet älskar att luras:-)

Igår hade vi det skönt i solhörnan
iskalla vindar men i lä
och en filt om benen så var det gôtt.

Grillade på kvällskvisten
smakade utmärkt.

Tittade på en deckare på ettan
den var sådär.

Släckte naturligtvis
mellan halv nio och halv tio.

Men det lyste hos många av grannarna.



Utsikt från stranden


Många kryssningsfartyg la till utanför stranden.


Inne i Patong
där var det rörigt, varmt och massvis med folk och bilar
inte att förglömma alla vespor och tuctucs



Men herregud tänker ni nu
har människan aldrig slut på bilder=)

Finns några till
sen har jag inte laddat ner makens.


Kommentarer:
#1: maria

Vilka mysiga bilder :) Gillar den färglada blomman i rosa, ser graciöst stor ut :)



Ha en underbar söndag fina du <3

Kramar Maria

2012-04-01 @ 11:00:24
#2: Anonym

Fin fina foton från Thailand för mig är det roligt att de "aldrig" tar slut för jag ser gärna foton länge från er resa... Det känns som man är med er och reser och det gör jag gärna.

Min mage är i stor sett bra men jag mår små illa då och då men det bror nog på antibiotikan som jag äter i tre månader för återkommande urinvägs infektionerna jag hela tiden får

kramelikram Åsa

2012-04-01 @ 11:07:20
#3: soffie

ååå va vackra bilder...

jag tröttnar då aldrig på dina bilder,hoppas att få komma ut till dej å få mej en privatvisning,vi kan väl få till det på påsklovet!må så gott

2012-04-01 @ 15:52:01
#4: Gunvor

Jag gillar också att titta på dina semesterbilder. Har just kommit hem från kalas.Mågen fyller år i dag.. ett första aprilskämt brukar vi säga. Deras son kom hem från Patong i går natt, efter två veckor där. Han var inte så brun direkt. Hade inte solat men badat. Dom sov väl bort dagarna och roade sej om nätterna.Hade haft jättetrevligt. Men han var nöjd att åka hem. Var less på alla brudar som klängde och alla försäljare som tjatade.

En annan åker ju för sol o bad och den goa värmen, medan dom yngre vill mest roa sej.

I dag är det aprilväder här. Kallt o lite snö, hagel o sol om vartannat. Just nu sol o blåst.

Ha det gött!Kram!

2012-04-01 @ 16:53:01
#5: Lena

Fina bilder.

Än så länge är det ingen som lurat mig...inte vad jag vet i alla fall

//Lena

2012-04-01 @ 19:44:33
#6: annika

Jag tycker det var skönt att inte jobba idag så slipper man bli lurad! :)

2012-04-01 @ 21:05:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: