*

2012-04-08
09:31:09

Påskdagen
Vi har haft tur att ha fint väder.

Visserligen iskallt i luften
men vi kunde sitta i vårt uterum
men dörrarna öppna och njuta av solen=)

Igår åt vi god påsklunch
ja lunch och lunch
maten kom inte på bordet förrän vid fyra.

Grannar kom och gick
stannade en stund för att prata
Vi bor så bra vi har sååå goa grannar=)

På kvällen kom Birgitta över
vi satt och tôlade över att glas vin
eller två!

Nu är jag i full färd med att tvätta
ska även dra över med snabeldraken
lyckades riva ner en blomkruka
när jag skulle släcka i fönstret...suck.







Stora affärskomplexet
här fanns allt!!





Lilla handelsträdgården=)

OJ va blommor det var överallt
dom gjorde verkligen fint
det planterades hela tiden!



En av alla vovvar
den här gillade mig
hon hoppade till och med upp på solsängen=)


Nu så är det nog slut med Thailandbilder
förutom Anders bilder då..hihi

Dax och börja planera nästa resa kanske



Kommentarer:
#1: Znogge

Alltid lika roligt att ha en resa att se fram emot! För min del blir det säkert Grekland...



Kram

2012-04-08 @ 09:56:48
#2: Lillemor Johansson

Skön Påsk verkar ni ha!! Ja idag kan man nog sitta ute och tryna:)) Fina bilder du har av er semester. Var blir det härnäst? kram Mumin

2012-04-08 @ 11:55:58
#3: Gunvor

Nu börjar solen på att leta sej fram igen. Vi har också haft fint i påsk men ack så kallt! Nätternas grader har varit lite väl kyliga. -8 är lite för mycket! Men ingen snö så det är vi glada för.

Ser att Mumin skrivit här hos dej också. Jag har tappat bort hennes mailadress så jag kan inte gå in hos henne. Om hon läser här så kanske hon ser detta.

Hoppas din påskhelg fortsätter att vara lika fin! Ha det gött!KRAM!

2012-04-08 @ 12:45:56
#4: Anneli

ja idag är deå iskallt här. Solen försöker sig igenom, men det är ett segt dis framför. Jag går mest inne och pysslar idag, lite seg efter Påskens middagar och sena timmar. Tvätt maskinen går här också. Fina bilder från Thailand, shoppingcentret är något utöver det vanliga där, eller hur! vi planerar också resa, fast kanske först om ett år, då det är dags för mig att fylla 50...men jag kan inte bestämma mig för vart...kanske skulle sikta på Karibien? vad har ni för planer?

2012-04-08 @ 14:36:52

Mmmm lediga dagar är gott..



Så fin du är Ninni så semesterledigt avslappnad.. härligt..



Näääe nu får du faktiskt vara hemma o vänta med att resa..:)

2012-04-08 @ 21:37:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: