*

2011-09-11
09:45:49

Regn&åska...
Vilken otrolig tur vi hade igår
med vädret..inte så kul
att flytta i regn.

Vi  hade varmt och soligt=)

Allt flöt på så där underbart bra.
Anders&Christoffer kom vid tre.

Ganska snabbt efter kom "flyttgubbarna"
Kusinen Simon
kompisarna Jonas och Sassa.

OJ vad dom slet
lasset tömdes snabbt!
Sen iväg för att hämta en soffa
köksbord och säng.

Jag packade upp allt som skulle
vara i köket..kul att se vad han hade.
Konstaterade att några fler glas behövdes inte:-)
Alla studentpresenter som aldrig använts.

Vi stannade till strax efter sex
då tror jag sonen njöt i fulla
drag över att vara ensam i sin lägenhet.

Och chilin smakade mums.



KÖK




SOVRUM


UNDERBARA BALKONGEN, OCH SLITEN MAKE=)


VARDAGSRUM..MASSVIS MED GREJER


MERA VARDAGSRUM
Ska väl bli ordning här med...



FINA BADRUMMET.

HAN HAR ÄVEN EN STOOOOR KLÄDKAMMARE
jag blev riktigt avundsjuk..en hel vägg
med alfabackar från golv till tak!

Han kom över i går kväll
för att hämta skruvdragare
tror nog han höll på mest hela natten:-)



Kommentarer:
#1: Yvonne

Kul med flytt. När man väl kommit i ordning! :) Tur med vädret hade ni verkligen..huu...va det regnar! Kram!

2011-09-11 @ 10:30:01
#2: Anonym

Förstår din glädje så väl, underbart ha dem på hemmaplan!!

Här är det frukostdax i husbilen, mys pys!!

Solen skiner här och det är riktigt varmt.

Vad gäller din mening nr2; i lagom doser Ninni, i lagom doser!! ;) Fniss

2011-09-11 @ 10:45:18
#3: Cecilia

Fin lgh! A såg ngt sleten ut, stackarn! Ser iaf ut som att sonen har kommit iordning någolunda. Mer än vissa andra;) Hihi

Usch sicket trist väder, hade hoppats på en skogspromenad med familjen men, näe blir en fika?! hos brorsan istället! I em blir det en siesta tillsammans med K! Lagligt att sova middag när det är sånt här väder!

Och du, behöver du hjälp med ngt till veckan så hör av dig! Om det så bara är att fylla på glaset!

Kram

2011-09-11 @ 10:53:30
#4: Znogge

Där kommer han att bo bra!



Kram

2011-09-11 @ 11:32:15

Den såg verkligen trevlig ut, lägenheten. Om än lite stökig... ;-)

2011-09-11 @ 15:18:21
#6: annika

Puh, jag tycker det är så jobbigt att flytta - det blir liksom aldrig klart...

2011-09-11 @ 18:24:17
#7: soffie

va fin lägenhet och så härligt att ha sonen på hemmaplan:) kram

2011-09-11 @ 18:58:23
#8: Kathleen

Fin blogg!

Kan du och dina söta läsare kolla på min blogg?

Jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en liten komentar..hi..hi..<3

Kram <3

2011-09-11 @ 19:28:11
#9: Kattis

Hej, vi kommer hem den 25 så det är nästan en treveckorsresa. KKram

2011-09-12 @ 02:48:39
#10: Felicia

Hej!

Var med i min frågestund på min blogg!

Fråga vad du vill, hoppas du vill vara med.

Btw super cool blogg du har!:)

Kramar:))



Förlåt om du tycker min komentar är onödig eller jobbig men har inte många läsare på min blogg och så..

2011-09-12 @ 19:22:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: