*

2011-09-09
08:29:44

Freeeeedag....
Jobba några timmar
men först hämta nycklar.

Sen kommer jag inte tillbaka
till jobbet på drygt en vecka.

Längtar till i morrn eftermiddag
när make&son anländer.

Tycker såå synd om min man
som ska köra långt alldeles ensam.
Erbjöd mig att åka med
men det fick jag inte..jag får INTE plats.
Det var det värsta lilla jag..haha.

Jaja jag får fixa mat istället
åt hungriga flyttkarlar.
Gör en stooor Chili con Carne.

Tänkte sova länge idag
eftersom vi inte ska iväg förrän vid tio
Men det gick inte , vaknade strax efter sju
sen kunde jag inte somna om..suck.

Men det lär bli en tidig kväll
Anders måste ju sova några timmar=)


Buketten som jag fick av Birgitta
förra lördan..doftar väldigt starkt
men åhh så fina=)







Kommentarer:
#1: Yvonne

Bättre att vara hemma och ta det lugnt! Hoppas du får en bra helg! Kram!

2011-09-09 @ 10:20:22
#2: Gunvor

Skönt att slippa resvägen eller hur. Men jag förstår hur du tänker. Oron finns där..man vill vara med för sällskaps skull och hålla låda så chaffisen inte blir övertrött. Men det går säkert lika bra ändå. Ha en skön helg i alla fall så du är utvilad inför Op.

KRAM KRAM!

2011-09-09 @ 15:26:18
#3: Znogge

Skönt att du inte åker med. Jag menar hur kul är det med ett gallstensanfall mitt i alltihop! Nej, ladda inför op i stället.



Vackra blommor men jag kan inte ha dem inomhus.



Kram

2011-09-09 @ 15:32:26

Jättefina lavendlar! Men just den där sorten ska man inte lukta alltför närgånget på, man blir alldeles gul om näbben då. Hur nu jag kan veta det... ;-)

2011-09-09 @ 18:43:26
#5: soffie

otroligt vackra blommor kramen

2011-09-09 @ 21:12:14
#6: Cecilia

Ja, du har väl kört A i sänga vid det här laget? Resan går alldeles super utan dig, bättre att ha dig hemma här! Rent egotänkt=)

Kram

2011-09-09 @ 21:54:44

En Chili ska vara stooor om den ska bli bra..din var säkert makalöst god..för du har ju kärlek som ingred. är jag helt säker på. Jepp liljor doftar minsann ordentligt du..härligt.

2011-09-09 @ 22:07:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: