*

2011-09-07
08:49:24

En helt vanlig onsdag
Och det regnar och regnar=(

Efter jobbet igår åkte jag och Birgitta
till Ikea..alltid kul.

Hon skulle ha en hel del till nya bostaden.
Låång lista=)

Jag köpte lite småsaker till sonen
bra att ha saker när man får egen lägenhet.

Tog en sväng förbi ICA
på vägen hem..mitt paket
från Skal-Outlet hade äntligen
kommit, nu är min mobil så fin så fin.
Vi köpte även smaskens från salladsbaren
nu var vi hungriga.

När vi står på ICA kommer B
på att vi hade ju glömt att köpa en grej
hon skulle ha nåt att ha micron på..
nåja då får vi väl ta en tur till
en annan dag...

Ute blåste det nästan storm
och det regnade och regnade
men vi satt i mitt uterum
smaskade i oss våra goda sallader
pratade och pratade.
Äntligen är vi nära varandra igen.

Mys på hög nivå



Det var betydligt finare
väder förra året den här dan


Kommentarer:
#1: Znogge

Att besöka IKEA är alltid trevligt och givande. Sällan man kommer hem tomhänt ;-)



Kram

2011-09-07 @ 09:19:37
#2: Yvonne

"Om det stormar och haglar och regnar...så är Einar den ende man för miiiig!" finns en gammal dänga som går, haha! Kul med Ikea-race! Jag har ju cykelavstånd dit ;) Det blir nog snart fint väder igen! Nu får ni laga er gamla skivspelare! Har ni vinylskivor också? Ja, antagligen, eftersom ni har en spelare...Kram!

2011-09-07 @ 09:53:40

Fiffigt att glömma "nån liten grej" så man kan åka tillbaks snart igen :-)

2011-09-07 @ 11:04:09
#4: Cecilia

IKEA, alltid kul! =)

Vilken go dag Ni har haft. Skönt med sådana vänner!

2011-09-07 @ 13:14:34

sv: Visst var det obligatoriskt med badmössor! Annars hade jag vägrat. Det är bara obligatoriskt i dom där vattenanläggningarna och på det traditionella nyårsdoppet i havet. Den sista regeln har jag kommit på alldeles själv :-D

2011-09-07 @ 18:06:43

Men så trevligt att ha en väninna till granne..det är minsann inte alla som har det så förspänt..

2011-09-07 @ 19:31:29
#7: annika

Jamen det har regnat jättemycket här också - ibland är vädergudarna rättvisa!

2011-09-07 @ 21:39:42
#8: soffie

perfekt att springa runt på ikea en ruskdag,hos mej har vi haft kalas för dotetrn nr 1:) 18 idag!kramen

2011-09-07 @ 22:35:51
#9: Helene

IKEA är alltid KUL = ))

Ha en bra dag.

Kram Helene.

2011-09-08 @ 09:26:12
#10: Gunvor

Synd att man har så långt till närmaste IKEA. Sundsvall är det och dit åker jag inte själv. Jag tycker det är så kul att bara gå där och inte ha nåt som man verkligen behöver just då. Det är såna gånger man hittar saker tycker jag.

Vi hade också regn i går.I dag uppehåll men ack så grått! Jag ska till frissan idag. Härligt..känner att det verkligen behövs.

Må så gott och hoppas du slipper fler gallbesvär nu innan op.

KRAM KRAM!

2011-09-08 @ 10:15:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: