*

2011-10-14
08:42:23

Härliga fredag
Varit fullt upp den här veckan.

Maken har varit hemma..haha.
Det har varit en LYX :-)

Igår hämtade vi sonen på hans jobb.
Jag smög lite i affären
såg när han tog emot en kund
han var väldigt trevlig...gillas.

Och bra såg han ut också
men jag kunde ju inte gärna ta kort också.

Haha Mamman som smyger på sonen
hade varit nåt det..

Vi åkte till Ikea
sonen behövde lite grejer
vi åt kvällsmat där..smakade bra.

Vi var inte hemma förrän
vid åtta..då satt vi oss ett tag i uterummet
kopplade av med ett glas rött
innan det var dax för sängen.

Idag ska maken och sonen
köra hans tvättmaskin till mitt jobb.
Han behöver ingen och vi behöver en ny..så bra.
Vi har också köpt ett skåp på Ö-returen
som ska hämtas.





Vackert på kvällspromenad i tisdags.

Kommentarer:
#1: Cecilia

Haha vilken spion du är =) Stolt mamma förstår ja!

Vilka vackra kort Ni fick, ser underbart ut.

Härligt att ha gubben hemma en hel vecka, de e du inte bortskämd me.

Kram

2011-10-14 @ 11:03:31
#2: Sara

Hihi... kom han på dig??

Vad roligt!



Klart han är snygg - han hur verkligen att brås på.



Ha en skön helg :)

Kramiz

2011-10-14 @ 13:27:26
#3: Gunvor

Hej här var mycket trevligt som hänt ser jag. Har ju varit borta igen. En ny sväng på sjukhuset i Hudik på medicinavd. Troligen nåt med lungsäcken. Fått smärtstillande och kortison. Är hemma igen och känner mej riktigt pigg. Hoppas det var sista svängen på sjukhus nu. Nu ska jag bli frisk och ut och dansa har jag bestämt!

Ha en trevlig helg.Kram Kram!

2011-10-14 @ 14:12:46
#4: Emelie

Inside information:

Jag har hört att han är duktig:)

Trevlig helg!

Kramar

2011-10-14 @ 15:28:51
#5: Znogge

Ha ha, det finns gränser även för oss mammor ;-)



Kram

2011-10-14 @ 21:45:49
#6: Ragnvi

Morning! Hoppas du sovit gott på söta örat...och med "plankan" i magen!

Finfina höstbilder hos dig!

Kramen!

Ragnvi

2011-10-15 @ 08:42:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: