*

2011-11-26
15:23:33

Lördag eftermiddag
Hade en toppenkväll igår.

Var med kollegerna och käkade på Frost.

Mmm underbart god mat och dryck.

Maken väntade på Hotell Bilan
Han ringde vid halv tio
kom till puben sen!!

Jag anlände där vid halv elva ungefär
Vi satt och myste med en öl
i nån timme, sen gick vi till hotellet.

Somnade gott efter tolv nångång.
Sov läääänge, åt god frukost
checkade ut och så Julklappsinköp.

Allt klarade vi av på en timme.
Fullastade med kassar
gick vi till Drott för en Öl
Sen bussen hem.

Många fina klappar blev det till
barn och barnbarn..vi är såå nöjda.

Kan ju inte skriva vad jag köpt
några läser nog:-)

Nu är alla stakar och stjärnor uppe
nu kan det få bli Advent.


Kommentarer:
#1: Znogge

Vilken härlig inledning på helgen. Så klapparna avklarade på det. Inte dumt alls.



Kram

2011-11-26 @ 15:48:56
#2: Yvonne

Frost har jag inte ätit på nån gång! Hm...har bara köpt en julklapp...men jag behöver inte köpa så många heller... Ha det gott! I morgon tänds mina adventsstakar ;)

2011-11-26 @ 16:40:24
#3: maria

Vad skönt att både adventat färdigt, njutit och köpt julklappar :)

Vi håller på för fullt...



Ha en fortsatt fin adventshelg <3

Kramar

2011-11-26 @ 16:53:37
#4: Gunvor

Oj redan klar med julklappsinköpen. Duktiga ni! Jag brukar köra på sluttampen.. kan aldrig köpa i tid. Har inte så många att köpa åt heller. Bara dom små..resten vill ha pengar.Inte så kul men lättsamt.

Jag har plockat fram ljusstakarna men inte satt upp julgardinerna. Blir till veckan.

I dag har vi varit till hembygdsgården på julmarknad. Det var mysigt. Köpte en jättefin krans till dörren och ett nytt julbarn till min samling. och så fikade vi skinkmacka till kaffet. Supergod var den.

Ha en fortsatt trevlig helg och fira advent försiktigt.Kram Kram!

2011-11-26 @ 19:10:29
#5: Kersti

Inga stjärnor upp och inte har jag börjat tänka på jul. Inser att jag är hopplöst efter :) Kram

2011-11-26 @ 22:43:25
#6: Ragnvi

Morning o trevlig första advent på dig!

Igår äntligen fick jag upp sista stjärnan o staken...lyckades byta gardiner en gång till också, fniss!

Kramen!

Ragnvi

2011-11-27 @ 06:29:36
#7: Junitjej

Så mysigt det lät ! Någon julklapp har jag ännu inte köpt.

2011-11-27 @ 07:21:31
#8: Cecilia

Vilken härlig helg! Vi har oxå käkat på Frost och vilken mat de har där=) Jättegod och bra och trevlig service!

Vi har dock en del klappar kvar, inte många men några stycken.

Skulle ju kunna åkt in på skyltsöndagen idag men, det lockar inte i detta väder.

Så har jag visst en tandistid 12.30 idag?! Nåja, bara hygienisten så jag slipper borrar, bedövningar och allt annat otäckt som en tandläkare kan hitta på ;)

Ha en bra söndag!

Kram

2011-11-27 @ 09:32:44

Ni lever livet ni..det gillar jag..jag ser allt framför mig för du beskriver så galet bra..jag tycker mycket om när jag kan visualisera o vara med i marginalen.

2011-11-27 @ 11:14:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: