*

2011-05-15
10:21:46

Söndag 15 maj
Bra dag igår...fixade tvätten
bäddade rent i sängarna.

Njöt i solen...fast det var ingen värme.
Läste en massa.
Härlig pratstund med grannarna.

Deras lillkille sprang i vår vattenspridare
men kläder på..haha han testade nog först
om nån skulle säga till honom.

Vi bara skrattade..jisses va blöt han blev..hahaha.
Gott vitt vin i solen
vi satt på framsidan, där var det lä, Jätteskönt.
Folk gick förbi..åhh va gott det ser ut.

Grillade och sen Eurovision
härlig show.
Trodde ett tag att Sverige skulle vinna.
Låten som vann..var den bra, minns inte hur den gick??

Men Erik var ju strålande
gillar ju egentligen inte låten
men han var såå duktig.
Och låten låter bättre när man ser honom.



Nu vill jag ha tillbaka värmen...okey=)

Kommentarer:
#1: Znogge

Minns knappt heller låten som vann. Gillade inte alls Saade men får i alla fall medge att han gjorde ett mycket proffsigt framträdande.



Kram

2011-05-15 @ 10:40:16
#2: Yvonne

På min balkong är det inte lä, om man säger så...så nåt sittande där har det inte blivit. Värme vill jag också ha tillbaka! Nuuuu! Och nån låt har jag inte hört alls :D Ska däremot se på hockeyfinalen ikväll!

2011-05-15 @ 11:06:32

Det verkar som om du haft en härlig helg Ninni..ja eller hur det var väl århundradets show i Tyskland..så makalöst tjusigt och bra arrat..det blir svårslaget för Azerbadjan..hmm ja du den låten var som ett stort frågetecken för mig..

2011-05-15 @ 18:54:58
#4: Annika

Så skön helg du verkar ha haft! Har varit lite dålig på att kommentera, liksom bara orkat läsa inlägg ett tag.

2011-05-15 @ 19:27:56
#5: soffie

härlig bild,min helg har varit toppen men jag känner mej inte utvilad precis skulle behöva ett par dagar till;)

brrr nu är det svinkallt igen ,blä.

kram å ha en goo kväll

2011-05-15 @ 20:06:01
#6: Ingrid

Håller med både dig och Znogge, kul det gick bra!!

2011-05-15 @ 21:01:33
#7: maria

jag gillar oxå att titta på eric när han sjunger ;)



vädret har inte varit så bra här i storstan heller :)

men hoppas det är snart åter det fina vädret...



Må så gott :)

Kramar

2011-05-15 @ 22:06:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: