*

2011-05-07
10:16:57

Lördag 7:e maj
Mmmmm underbart härligt väder=)

Ska åka en sväng till Ikea idag
och inhandla grytor.
Vi har köpt ny spis med induktion
hoppsan inte många av våra grytor som funkade.

Men när sonen väl får ett eget hem
behöver han inte inhandla några..

Sen ska vi väl bara njuta i solen.
Ett litet smolk i bägaren..jag har fått ont i halsen.
Tack alla snöriga barn på jobbet=)

Vill inte knaprar Esberitox nu
ska ju vara med på Vårruset på onsdag ju!!!

(hoppsan ett litet rim)





Nu väntar vi bara på våra nya luckor
borde vara klara snart...


Försökte mig på en bloggrunda
tji fick jag..blogg.se är sega som kola just nu!
Återkommer senare=)

Kommentarer:
#1: Znogge

Ursnyggt blev det! Vi får väl se bilder när allt är klart?



Kram och krya på halsen snabbt som attan!

2011-05-07 @ 10:53:50
#2: Yvonne

Vi har en intuition-spis! Hihi, det står så på den...platthäll är det iaf! Synd du inte kunde komma igår, men vi får ses nån annan gång! Kram!

2011-05-07 @ 13:41:27
#3: lovisa

vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-07 @ 14:22:38

Vad trevligt när man måste handla nya saker, tur i oturen :) Kanske hittar ni något annat smått och gott också på IKEA. Krya på dig och trevlig helg. Kram

2011-05-07 @ 14:28:35
#5: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/lordag-dagens-blogg-d.html#comment

2011-05-07 @ 14:33:39
#6: my

Fin spis! Valde mellan en sån och en "vanlig" häll, men blev en vanlig här... orkade inte byta ut alla grytor :)

Hoppas du inte blir sjuk nu gumsan! Kram

2011-05-07 @ 16:51:48

En diskmaskin... Oj vad jag saknar min diskmaskin...

Här finns det inte plats för nån, inte ens en halv.



Det blev jättefint!

2011-05-07 @ 18:45:35

Tjusigt...du vilket lyft det är med en ny spis..jag fullkomligt älskar min..:) jag håller tummarna för dig o ruset..själv är jag liiiite rusig av vin..och det känns väldigt gott :)

2011-05-07 @ 20:04:54
#9: Lena

Snygg spis!

Hoppas det halsonda släpper på dig. Själv har jag haft ont i halsen i fjorton dagar men börjar nu äntligen känna att det går åt rätt håll.

Ha de

//Lena

2011-05-07 @ 22:35:00
#10: Ragnvi

Morning! Blir såå fint hos dig!

Inte undra på om du blir sjuk...du vistas ju bland monsterbaciller på jobbet, fniss! Skämt åsido; hoppas du klarar dig! Du har ju nog av gallan...hoppas eller inte hoppas...röntgenfynd. Om fyndet blir positivt vet doktorn om det går att hjälpa dig!

Kramen!

Ragnvi



PS. Min rygg...jäkla skit!



2011-05-08 @ 08:36:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: