*

2011-03-12
09:34:35

Underbart vacker lördag
Mmmm känner Våren i mig.

Vaknade före åtta...sova mer..näää
såg att solen sken.
Upp sätta på kaffe, hämta tidningen.
I uterummet är det härligt varmt.
Dörrrarna ska öppnas så småningom,
sen ska jag sitta där i solen och bara njuta.

Har dragit igång med tvättstugan också
har bara si så där fem maskiner=)

Dagen igår blev lyckad på jobbet
barnen hade roligt, maten smakade bra.
Och eftermiddan tillbringade vi utomhus
Många timmar ute blev det...härligt.

Nää en kopp kaffe till innan Melodikrysset börjar
Oj klockan är bara halv tio, va gôtt.



Har ännu inte laddat ner makens bilder...i morrn kanske=)

Kommentarer:

Ja idag är det underbart väder ute :) så härligt. Jag ska nog sätta mig på balkongen en stund snart och njuta av lite fika. Ja nu vill vi se maken bilder :)

2011-03-12 @ 12:12:44
#2: Znogge

Den stranden. Där vill jag vara...



Kram

2011-03-12 @ 12:12:53
#3: Gunvor

Exakt lika här. Såg att solen lyste som värsta lampan när man vaknade. Upp och ut o hämta tidningen , göra kaffe o macka sen krysset. Lördagsrutinen. Såå härligt väder i dag. Har varit på en underbar sparktur. Satt i solen i skogen i ett skoterspår.Underbart!

Förstår att gårdagen var lyckad.

Ha en härlig helg. Vi ska till dotra på schlagerafton i kväll.

Ha de! KRAM!

2011-03-12 @ 15:40:55
#4: soffie

mmm vilken underbar dag det varit med sol och lite värme,

Härlig bild du visar vill tillbaka!

kram

2011-03-12 @ 17:03:53
#5: Yvonne

"Ja, det är vååååren...lalalala". Visst är det härligt när det är sol och vår! Sisådär tjugo grader till får det gärna bli också, sen är jag nöjd! :)

2011-03-12 @ 17:04:46
#6: maria

här har vi njutit av solen och en skön promenad :)

hoppas du haft en fin dag...



må så gott

kram

2011-03-12 @ 22:12:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: