*

2011-03-10
08:21:47

Torsdag morgon
Har sovit gott i natt=)

Städade sovrummet igår det kanske gjorde susen?
Bytte gardiner, la i rena lakan
och på med ett annat överkast
Blev ett nytt sovrum...in med Våren (?)
Ja det var iallafall Vår i ett par dar..

Igår vräkte det ner SNÖ..Urk.
Men det lär väl inte vara det sista vi ser av snöfall.

Så är det väl dax för sommartid i slutet av månaden..Trams
om ni frågar mig..jag gillar ljuset på morgonen.
Ljust är det ändå på sommaren!

Nu spelar dom Danny´s låt på radion
hoppas inte den ska presentera Sverige...Usel!!

Idag ska jag jobba..vilken underbar kollega
jag är..ledig en månad. Jobbar tre dar
sen klubbad av sjukdom
Jajajaja inte mycket att göra åt det=)



Turkduvor fanns det gott om
hade hoppats på att en av alla Parakiter
skulle landa på vår balkong=)
Men tyvärr!


Kommentarer:
#1: Yvonne

Vi har vår i luften, var har ni er? är en gammal historia ;) Men vi har faktiskt inte ens vår i luften här... Nya gardiner vore ingen dum idé...köpte billigt tyg på Ikea i höstas :) Och så skriver jag ingenting om att du är sjuk! För nu hoppas jag du är lite piggare, så får du vila dig i form i helgen! Ingen header synes än... ;)

2011-03-10 @ 09:32:13
#2: Carin

Hur blir eller vart de med din header då?

2011-03-10 @ 09:35:17
#3: Znogge

Jag behöver nog också dona en smula i sovrummet! In med våren även där.



Nej, Danny får bara inte vinna. Då går det åt skogen!



Kram

2011-03-10 @ 09:41:55
#4: Znogge

Jag behöver nog också dona en smula i sovrummet! In med våren även där.



Nej, Danny får bara inte vinna. Då går det åt skogen!



Kram

2011-03-10 @ 09:43:39
#5: Anonym

Hoppas du städat bort sjukdomarna nu. Jag har min vanliga envisa hosta men är pigg..än så länge. Härligt att få lite uppfrächat. Såå kul att byta gardiner o sånt. Man lever verkligen upp med lite nytt. Har inga vårkänslor än. Bara vinter! BLÄ!

Ha en bra jobbdag!KRAMAR!

2011-03-10 @ 12:17:04
#6: Ingrid

Idag är här rena rama hemska snöslaskblåstdagen.

MEN det har gått bra att jobba. Dessutom gos med alla barnbarnen -kan ju inte bli bättre!

2011-03-10 @ 17:50:35
#7: soffie

ja fy vilket ruskväder hoppas verkligen det blir soligt i helgen,

jag såg med massor av duvor men inga parakiter fanns det sånna där alltså?

2011-03-10 @ 18:48:12
#8: Annica

Han blir stor alldeles för fort!!!!! Det händer så mycket nu. Han utvecklas i en enorm fart och jag hänger inte med. Men han är fortfarande mammas goaste!

Krya på dig vännen!

KRAM!!!

2011-03-10 @ 19:01:26
#9: sweetmama

Mmm vad mysigt med vårstäd och fint i sovrummet. Jag ska ta mig ett ryck så fort ryggen är lite bättre :)

Ja Danny vill vi inte skicka iväg...lite för tjatigt....in da club, da club!

2011-03-10 @ 21:06:20
#10: Anneli

Usch då, blev du förkyld...ja undra på det, när du varit i värmen så länge och kommer hem till detta...Men du, vilken helghelg vi hade i Karlstad - Mia var ju helt suverän, väninorna i högform, maten var en smasch-hit på Harrys, så även vinet :) Krya på dig!

2011-03-10 @ 21:26:31
#11: Junitjej

Krya på dig vännen!

2011-03-11 @ 06:36:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: