*

2011-03-08
07:59:30

Tisdag 8.e mars
Internationella kvinnodagen!

Ja då var mysteriet löst med headern
en del av er kanske läste det i förra inlägget
men kanske inte alla..fick ju reda på det igårkväll=)

Pratade med sonen som gjort headern.
Det visade sig att den som äger bilden
han håller på att flytta sin server.
Såå den kommer att dyka upp igen..hoppas det saknar den.





Vi var på zoo en dag..ett litet



Många söta djur...men ack så små burar en del hade=(





Bada i poolen var helt okey!


Kommentarer:
#1: LissenTo

Ser skönt ut att bada. Hämtade mina föräldrar på flygplatsen igår, dom var bruna och fina.



Ha en bra kvinnodag, du också.

Kram Lissen

2011-03-08 @ 08:12:00
#2: Znogge

Djurhållningen utomlands kan ibland lämna en del att önska. Gäller även försäljning av husdjur och så...



Skönt att headern är på G.



Kram

2011-03-08 @ 08:41:51
#3: Helena

Skönt att mysteriet med headern är löst.

Underbara bilder från er resa.=)

Jag kommer inte bli helt orörlig.

Sen jag började ta Enbrel går det inte lika snabbt som tidigare men jag blir fortfarande sämre och sämre.

Inflammationerna i lederna förstör dem sakta men säkert och atroserna gör det än sämre.

Att handleden är så besvärlig nu beror nog på att jag burit hundarnas matskålar 3 ggr per dag.

Det behövs så lite för att det ska bli problem så det gäller att tänka sig för och belasta på rätt sätt.

Ha en skön dag min vän!

Kram

2011-03-08 @ 08:41:57
#4: Ingrid

Vilken tur mysteriet löste sig!! Ser ju onekligen lite tomt ut!

Jag är ju IT-inspiratör på vår förskola så får kurser genom av-media kronoberg. Just nu (Jan-11) har programmet Algodoo köpts in av kommunen -en av de första kommunerna förutom Umeå om jag förstått rätt. Ska snart finnas tillgänglig för ALLA elever och pedagoger i vår kommun. Var också ganska tidiga med interaktiva skrivtavlor (fast det har vi bara en -på den största förskolan) men vi andra kan gå dit. Programmet kan användas på vanlig dator också. finns någon demoversion tror jag om man vill kolla mer och fler klipp på Youtube.

Hoppas du får lite hjälp från VC -är det med bihålor som spökar?? Kram

2011-03-08 @ 09:10:14
#5: Yvonne

Tur att du fått reda på headermysteriet ;) Jag har ju bara egna bilder i headern, så de försvinner inte så lätt. Hoppas jag ;) Härligt det ser ut med hav och sand!

2011-03-08 @ 12:59:08
#6: Annika

Aha, så kan det alltså också gå till! Med Header alltså.

Sköna bilder! Jag drar i morgon på en lite tripp, till dottern.Blir nog inget bad möjligtvis en del shopping!

2011-03-08 @ 19:07:15
#7: Anonym

Ursäkta att jag tjatar - det laddade så segt så jag tryckte väl till lite för många ggr!

Annika

2011-03-08 @ 19:08:51
#8: soffie

ååå vilka underbara bilder.Jag tyckte att havet var så otroligt vackert där hade inte upplevt det i Atlanten förut.Vi hade tänkt att åka till den parken men det skulle vlivit en heldag då det var lång väg att åka från oss så vi ville hellre njuta av solen vid våra stränder:)

kram till dej å hoppas bilden snart är tillbaka i din header:)

2011-03-08 @ 20:36:42

hoppas headern dyker upp snart :)

2011-03-08 @ 21:24:45
#10: Gunvor

ser inte så dumt ut alls på dina bilder. Skulle kunna tänka mej att ligga där i vattnet jag också om det var tillräckligt varmt. Även fast vädret är vackert här så har vi ju inte såå mycket värme. Vi var till stugan i dag och där fanns det snö så det räcker till midsommar som det såg ut.Kändes inte så kul faktiskt.

Ha en fin dag i morron!KRAM!

2011-03-08 @ 21:45:39
#11: Gunvor

Då försöker jag igen. Min kommentar försvinner.

Det ser ganska skönt ut där i vattnet. Inte ganska utan jäkligt skönt! Det hjälper inte riktigt att vädret härhemma är vackert när värmen inte finns. Jag skulle kunna åka i morgondag men vi ska vänta på nya barnbarnet först. Sen får vi se hur allt blir.

Vi var till stugan en sväng i dag och där fanns tillräckligt med snö.Man får hoppas att den smält undan till midsommartiden åtminstone.

Hur går det för sonen i Sveg då? Hoppas han trivs i Härliga Härjedalen.

Ha en bra dag i morgon. KRAM!

2011-03-08 @ 21:53:37
#12: Ragnvi

Morning! Ingen header än ser jag...håller tummarna att den snart är åter!

Härligt underbara foton från er semester! Men det där minizoo:et lämnar lite övrigt att önska...

Kramen!

Ragnvi

2011-03-09 @ 06:29:22
#13: Helena

Röntgen gick bra.

Det var en manlig sköterska och han var så lugn och försiktig.=)

Jag skickar sällan påskkort.

Jag gör mest till dem som beställt sådana men blir det nått över skickar jag det.

Ha en mysig onsdag!

Kram

2011-03-09 @ 08:02:54
#14: Helene

Fina bilder...

Önskar dig en härlig dag.

Kram Helene.

2011-03-09 @ 10:02:56
#15: tess

Sert helt underbart ut.

2011-03-09 @ 10:19:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: