*

2011-03-31
17:17:20

Mmmm torsdag..
Vilket betyder fredag i morrn=)

Har varit en jobbig vecka
Låååååång.

Fast den kan ju egentligen inte vara längre än andra veckor
hahahhahah.
Men det har känts så, har haft fullt upp hela veckan.

Trodde att jag bara kunde sätta mig på rumpan
när jag kom hem idag..men så kom jag på
jag hade ju tvättstuga idag.

Men det går fort, hade bara två maskiner.
Och maken är redan hemma
han drog iväg till affären med gröna skylten.



Här snöar det förresten..massor, BLÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer:
#1: Znogge

Nej, nej, inte mera snö nu... Hoppas det är ett ytterst tillfälligt bakslag!



Kram

2011-03-31 @ 17:31:47
#2: Helena

Vi ska också få snö mot natten.=(

VC kan förnya recept via nätet men det kan inte reumatologen.

I det här fallet när jag var så sent ute så hade det inte hjälp även om det funkat där för det kan ju ta några dagar.

Sköterskan jag pratade med imorse lovade att fixa det till imorgon.

Ha en mysig kväll!

Kram

2011-03-31 @ 17:51:01
#3: Ingrid

Här regnar det istället -är väl bättre i och för sig. Har ledigt fredag men blir ju inte samma sak när man legat sjuk hela veckan. Hopppas piggna till så mycket att jag orkar följa med lyssna på Torsson imorgon i Växjö. (present till våra kompisar som hade fest)

2011-03-31 @ 18:25:20
#4: Jocke

Svara på dagens jävla fråga och var med i utlottningen av en IPHONE4



http://fuckingjb.blogspot.com/2011/03/dagens-fraga-313.html

2011-03-31 @ 18:40:01

Jaaa nu har vi helgen inom räckhåll..hur underbart som helst..shit snöar det...ja men snart kommer värmen....

2011-03-31 @ 19:11:20
#6: Eva

Oj, snöar det!? :-o Fy, jag som trodde det skulle bli vår nu... Men vi har också kallt här. Både igår och idag har det varit kring -1 grader. Burr!



Nä, nu ska jag ner i tvättstugan igen. Såg att du också har sånt "kul" för dig :-))



Kram,

Eva

2011-03-31 @ 19:34:25
#7: Yvonne

Jomenvisst skulle jag till Väse :D Jag har en praktik där på en liten tidning och det är väldigt praktiskt att åka tåg. Om det stannar vill säga ;) Men nu vet jag ju hur man bär sig åt! Nu vill vi ha lite varmare väder!

2011-03-31 @ 21:06:08
#8: soffie

usch vilket skitväder det blev idag nu vill jag slippa klaga på vädret å få varmt,

va fin bukett.

Jag vill gärna kolla va du har för böcker va kul vi får kolla nästa gång vi ses,

ha en goo fredag

2011-03-31 @ 22:38:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: