*

2011-06-26
10:17:06

Vanlig söndag
Och tänka sig SOLEN skiner..underbart.

Ska snart lägga mig i en solstol
men först mata fiskar åt en kollega.

Vilken toppenhelg vi haft=)
Midommarafton åt vi god sillunch
nersköljt med Öl och snaps..Mmmm.
Vädret var väl så där, men det regnade inte.

Framåt kvällen kom våra vänner.
Vi skålade i vin, sen grillade vi god mat.

Mycket prat&skratt.
Jordgubbar och glass gick ner det med.

Senare kom grannarna över.
Deras lilleman sov men stora tjejen var med.

Ännu mer prat&skratt.
När Leif&Birgitta gick hem
blev jag och Ann-Sofie sittande och pratade.
Ja helt plötsligt var det ljust ute:-)

Så jag la ihop ögonen strax efter fyra.
Vaknade igen halv åtta...sova, nää gick inte.

Jag la mig i soffan och glodde på TV.
Tillbringade en hel del tid där..haha.
Inte "bakis" men såååå gôrtrött.

Piggande till så småningom.
Beställde Gyros...gott.
Gallan var snäll..Gillas.

Tittade på en engelsk deckare..bra.
Sen väntade sängen..så skönt att
krypa ner i rena lakan.

Idag ska vi njuta av vädret.

JO råkade visst boka en resa igår
till Cypern..bara så där...haha.



Pafos...Mmm blir bra det.

Kommentarer:
#1: Yvonne

Sol idag ja, underbart! :) Jag läser för fort..."solstolen, öl och snaps",haha, riktigt så var det ju inte :D Kram!!

2011-06-26 @ 10:34:47
#2: Anonym

Härligt när åker ni?

Vi kommer nog inte åka utomlands under denna semester i allafall inte som det ser ut just nu men men ....

Däremot kommer vi till bringa två veckor på Gotland och jag hoppas solen kommer lysa på oss då..

kram Tingeling

2011-06-26 @ 10:52:21
#3: Znogge

Cypern fanns som alternativ hos oss men hos er??? Vad hände med Turkiet ;-)



Kram

2011-06-26 @ 11:13:34

Åh va roligt att bara råka boka en resa så spontant!! Underbart!!

2011-06-26 @ 11:30:51
#5: Nilla

Vilken nattuggla du är ;) Ja det är ju jag med...i bland (när jag jobbar) annars är jag rysligt kvällstrött. När åker ni till Cypern? Låter härligt, men Österlen är ju inte fy skam det heller. Och dit åker jag snart :)

Kram

2011-06-26 @ 16:39:49
#6: Nettan

Du hade verkligen en LÅÅÅÅÅNG trevlig midsommar. Ha ha ! Själva tog vi det lugnt i år med mat och nubbe blev det allt.



Förstår att du var soffliggande på lördagen efter den korta sömnen men förstår att du hade svårt att sova länge då det blir ljust tidigt.



Kul med en resa ! Vi ska spara ihop lite pengar och åka iväg någonstans vi också .



Ha en fortsatt bra söndag.



kramiz

2011-06-26 @ 19:49:30
#7: LissenTo

Vad härlig hela helgen låter och lite trött får man allt vara.



Spontana bokningar, åh kan väl inte bli bättre :-)



Ha en härlig vecka. // Lissen

2011-06-26 @ 20:58:14
#8: maria

när ska ni åka dit ?

du har gjort massor idag du :)



ha en go vecka <3

kramar maria

2011-06-26 @ 22:06:00
#9: Eva

Låter underbart! :-)

Sv: Solkrämen jag visade ÄR köpt här i Sverige. Och jag brukar inte heller kolla innehållsförteckningen på krämer och sånt - men blev inspirerad av en ny bok jag hört talas om. Den handlar just om alla konstiga saker som skönhetsprodukter innehåller. Jag jämförde lite med min bodylotion från Dove och såg att den också innehöll lite tvivelaktiga grejer... Främst ska man väl hålla utkik efter såna där parabener.

Ha en underbar dag!

Kram,

Eva

2011-06-27 @ 08:14:44
#10: Sara

Vilken underbar Midsommarhelg :)

Dagen efter påminde starkt om vår 'dag efter'.

Resa till Cypern låter väldigt lockande... Fast vi tittade på resor till Prag :) Hihi...



Ha en underbar start på veckan - den här veckan ska det bara bli SOL och värme.



Kramkram/Sara

2011-06-27 @ 09:34:10
#11: Helene

Härlig midsommar du har haft !!

Vi kanske oxå har en resa på gång = ))

Visst är det härligt !!

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2011-06-27 @ 14:20:47

Lät som en otroligt bra midsommar! Och att du dessutom "råkade" boka en resa är ju inte helt fel det heller :-)

2011-06-27 @ 19:33:30

Hej! vad spännande dina inlägg är. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! :p Ha en rolig dag :p

2011-06-30 @ 00:53:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: