*

2011-06-15
07:16:54

Onsdag helt plötsligt=)
Var det fullmåne i natt måntro??

Tror nog det, har sovit
men drömt en hel massa mysko.
Minns inte så mycket mer än att jag missade ett tåg
Ganska typiskt när man är lite stressad.

Men nu är kvällsmötet avklarat.
Fick mycket gjort inför jubileet.
Sen även en hel del planering inför hösten.

Kändes skönt ett Ok mindre..axlarna lyftes lite=)

Idag ett besök till stan ska hämta
mina ringar, har satt ihop förlovning och vigselring.
Dom slits lite mindre då.

Sen handla en del inför söndagen (jubileet)
Ska bland annat blanda till såpbubbelösning.
Ska göra STORA bubblor (hoppas jag på)



Grannens buske...så fin ♥


Kommentarer:
#1: Yvonne

Kul med såpbubblor! Kanske kan ni få plats inne i en.. såg att det slagits något rekord i detta någonstans :P Att drömma att man inte hinner med ett flyg/tåg/annat är rätt vanligt tror jag. Iaf hos mig! :D Och - det blåser inte mycket idag! haha!

2011-06-15 @ 09:08:05
#2: Znogge

Jag sov som bedövad men om det berodde på fullmånen eller avsaknaden av den vet jag inte!



Gör du om ringarna eller föser du bara ihop dem?



Kram

2011-06-15 @ 16:47:16
#3: Lissen

Skönt att få en massa fixat.



blir kul att höra om såpbubblorna belv STORA



Ha en toppen dag. // Lissen

2011-06-16 @ 08:59:40
#4: annika

Hm, när var det den där månförmörkelseliknande historien då? Men var det fullmåne som höll mig vaken - jag trodde det var hostan!

2011-06-16 @ 19:06:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: