*

2011-06-04
08:14:20

Lördag 4:e Juni
Och fortfarande helt underbart väder.

Jag blir lycklig i hela kroppen.

Ja som sagt det kom en montör
till slut, luckorna kom på plats
och vi är såååå nöjda.
Ett nytt kök på bara några timmar:)

Dagen slutade bra också
vi blev bjudna till grannarna
på smörgåstårta..smakade mums.

Där blev vi sittande länge länge
tills myggorna anföll oss i stora svärmar.
Jisses luften var full av dom.
Men jag tog fram mitt Thailländska myggmedel...sååå bra.



Ohh luckor ända upp till taket.
Det ska upp lite lister, ni ser att det är
en liten glipa längst upp i luckorna
det beror ju på det inte finns skåp ända upp.

Och bilden blev konstig ser ut som allt lutar,,det gör det inte:)



Ett nytt skåp brevid kylen...



Och helt nya lådor..
nu är det bara att tapetsera
sen ska det väl vara klart...
Mmm luckorna luktar gott..Nytt

Ska slappa i solstolen idag
sen blir det middagsgäster lite senare.

Kommentarer:
#1: Yvonne

Ha det gott i solen!! Snygga luckor :) Bra med såna som går ända upp, då slipper man damma där i alla fall ;) Kram!!

2011-06-04 @ 09:18:11
#2: Znogge

Så fint det blev! Jag känner att vårt kök nog behöver en översyn...



Kram

2011-06-04 @ 10:08:49
#3: sweetmama

Vad härligt med nytt frächt kök :)

2011-06-04 @ 12:28:29

Grattis till finvädret och till ditt nya kök :-)

2011-06-04 @ 15:23:24
#5: annika

Men varför har alla fint väder? Här hos oss har det blåst som bara den idag. Nu har vinden lättat och det är lite sol faktiskt. Så jag ska ta en kvällsprom!

2011-06-04 @ 21:06:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: