*

2011-06-11
08:54:22

Lördag 11:e Juni
Hjälp va trött jag var igår
Började tidigt på morgonen,
skönt ibland för då får man ju gå hem tidigt=)

Men på fm fick jag ett sjujäkla gallstensanfall
hade sååå ont..länge trots medicin.

Men till slut gav det sig.
Men jag blir väldigt trött av anfall och medicin.
Men jag jobbade vidare.
Efter jobb, Ikea och Stuvbutiken.

Vi fick tag på handtagen..skönt.
Dom sitter nu på plats.
Sen handlade vi tapeter, snacka om fynd.
49 kronor rullen..jättesnygga
Går i svart, grått och vitt..ja ni får se när det blir klart.

Sen handla mat.
Igår gjorde jag helstekt färsk kyckling..det är så gott.

Efter maten började jag gäspa rejält.
Vid nio gick vi in för att titta på Morse.
Såg jag tio minuter så var det inte mycket mer..haha.
La ihop mina melerade och somnade så gott.
Anders väckte mig för att ta trappen upp.
La mig i sängen och så sov jag igen.
Men före halv åtta var jag pigg.
Anders sover än.



Den fick Anders på sin 60 års dag förra året.



Härligt röd



Den här köpte jag i april
ranglig och stora blad.
Råddjursbesök och det var inte mycket kvar av den=)
Men nu har den växt till sig och är full i knopp.
Kraftiga stjälkar och lagom stora blad.

Glad Pingst på er..numera bryr man sig
inte om Pingst längre..dom snodde ju annandagen=(



Gillar du den här vattenbilden Ama???


Kommentarer:
#1: soffie

Å så vackra dina blommor är!

men usch att du får så himla ont ,när är det operationen är?

må så gott den här muliga å fuliga dag:(

2011-06-11 @ 09:14:42

Härligt att få tag i billiga fina tapeter! Vlka fina blommor, älskar hortensian!



Ha en underbar lördag!

Kram

2011-06-11 @ 09:17:09

Usch då, jag har haft ett enda gallstenssnörp och jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva det igen :-/

Härliga bilder :-)

2011-06-11 @ 09:23:08
#4: Anna .

Ja eller hur..är det Pingstafton himmel det hade jag knappt koll på..men men vi får väl anstränga oss lite mer med grillningen för att fira då..



Trist med anfallen Ninni..men du snygga tapeter piggar upp :)



Himmel så fin du är i vattnet..

2011-06-11 @ 10:11:17
#5: Yvonne

Har aldrig haft gallstensanfall, men andra ont-anfall och det är så tröttsamt. Hoppas du får en op-tid snart så blir du säkert av med detta! Och såååå fina blommor! De gillar det här vädret, även om det inte är så varmt nu.

Pingst...jag vet inte ens vad som hände då. Jaha, den helige ande talade i tungor eller nåt, säger sambon :D Kram!!

2011-06-11 @ 10:37:43
#6: Znogge

Vilken glad vattenbild! Helt i min stil :D



Hoppas att du får må bra i dag.



Kram

2011-06-11 @ 10:59:59
#7: Eva

Oj, låter som du gjort ett riktigt kap vad gäller tapeterna!

Fina blommor också, särskilt den där syrenen. Och tjusig badbild! Tänk om man såg ut så där i bikini! :-)



Sv: Parfymen doftar fruktigt tycker jag, lite mango-citrus-frukt kanske. Jag gillar den. Men jag kommer nog att kombinera den med någon Clean-doft.



Ha en fin dag!



kram,

Eva

2011-06-11 @ 11:32:58

Men fy för gallstensanfallen, jag hoppas att du snart får en operation så att du slipper dessa anfall. Vet du vad som orsakar dom eller kommer de bara helt plötsligt? Kram

2011-06-11 @ 12:28:07
#9: kicki

Fy och usch med gallstensanfall...jag har också med jämna mellanrum, men peppar peppar det har hållig sig lungt nu i ett tag. Vackra bilder du bjuder oss på. Visst är väl denna tid helt underbar. Fin helg och go sommar, kramen

2011-06-11 @ 12:54:24

Visst gillar jag den! En jättehärlig och lycklig bild :-)



Vill du vara med i utmaningen med den?

2011-06-11 @ 15:21:58

Då har jag knyckt bilden :-) Du behöver inte länka, jag måste bara få veta var bilden finns, och det visste jag ju nu :-)

2011-06-11 @ 16:39:47
#12: Kina

Vilka härliga bilder! Hoppas du haft en fin lördag.

Kram Kina

2011-06-11 @ 20:37:24
#13: soffie

underbar vatten bild :)

svar jag har nedräkning nu 8dagar kvar med knäppisarna:) men guu va jag kommer sakna barna:(

kram

2011-06-11 @ 21:11:22

vad fin du är

2011-06-11 @ 22:45:11
#15: Helena

Härliga bilder.

Hoppas du får en operationstid snart så du slipper dessa gallstensanfall.

Jag tror inte att en bettskena är något för mig heller men det är frustrerande när det blir sprickbildningar i tänderna.

Var tvungen att dra en tand för nått år sen som inte gick att rädda och det är ju inte så kul.

Ha en skön pingstdag vännen!

Kram

2011-06-12 @ 07:48:41
#16: tess

Underbara blombilder... å vattenbilden... snart ska ja med bada iiiiii.

2011-06-12 @ 09:30:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: