*

2011-07-05
09:59:42

Ännu en mulen dag
Solen var är du
ska jag inte få se dig förrän vi
kommer till Cypern??

La mig tidigt igår började se
en film på fyran, Johan Falk
tror jag..hahaha
Inte i min smak alls...jag la mig istället.
Anders gav upp han också.

Anders jobbar idag men i Karlstad.
Jag sa hej då vid sjutiden
vände på mig och somnade om..skönt.

Vaknade av att en hund skällde och skällde=(
Men döm om min förvåning när
jag tittade på klockan, kvart över nio.

Men hundjäkeln tystnade..tror det är grannens
den har dom inte lärt att vara tyst.

Var på lägenhetsvisning igår
FIN men ack så många snirkliga trappor
såg framför mig hur vi skulle kämpa
för att få upp sonens säng..hua.

Men ska kolla på Hemnet hur budgivningen går.
Hade inte startat ännu..

Pratade med mäklaren fler tvåor va på G.
Vi får vänta tills vi kommer hem igen.
Sonen får väl sova i tält tills vidare..hahaha.



Förra året denna dag...


Kommentarer:
#1: Nettan

Här är det också grått, mulet och jättetråkigt !

Nu får allt solen komma tillbaka så det blir lite sommar igen. Man ser ju ut som en blekfis. Ha ha !



Ha en underbar dag !



kramiz

2011-07-05 @ 10:09:53
#2: Helene

Här är det oxå mulet !!

Jag vill ha SOL !!

Ha en härlig dag.

Kram Helene.

2011-07-05 @ 11:42:49
#3: Ingrid

Här kommer solen och går.. men ganska varmt. Har varit på en liten shopping/semesterunda i vårt eget samhälle. Svenssons möbler ligger ju här -lite småprylar kan man hitta men möblerna ligger INTE i min prisklass.. Men lite inspiration kan man få.

2011-07-05 @ 13:07:59
#4: Annica

Förlåt. Men solen är i Norrland! ;-)

Hoppas att ni får en underbar stund på Cypern.

KRAM!

2011-07-05 @ 13:16:31
#5: sweetmama

Funderar ni på att byta boende. Nu kanske jag blandar ihop men flyttade inte ni för inte sååå länge sedan?

2011-07-05 @ 13:20:54
#6: Znogge

Precis när jag hade kört för att storhandla tittade solen fram. Bara så typiskt men det blev en skön eftermiddag i trädgården.



Snirkliga trappor låter som något man vill undvika... I alla fall när det gäller att bära tunga och stora möbler. Kanske bättre att avvakta.



Kram

2011-07-05 @ 16:04:02
#7: Sara

Vi har haft sol och görvarmt idag. Satt ute på lunchen och bara njöt. Har 6 arbetsdagar kvar... nedräkning!! Ingen utlandsresa - men vi ska till Trollhättan i sommar :)

Nästan som utlandet.



Ha en skön fortsättning på veckan/Kram

2011-07-05 @ 16:57:24

Tält är inte det sämsta ;-)

2011-07-05 @ 22:00:24
#9: soffie

mmm så vackert ni hade det ifjol,men snart får du njuta ordentligt av sol å härlig värme,vart ska sonen bo på öa eller här inne istan?

kram å vi ses imorrn!

2011-07-05 @ 22:47:32
#10: Yvonne

Härligt med miljöombyte! Få se om länken här funkar nu då...det har den inte gjort hos Sofie heller, hon har ju blogg.se hon med. Det ÄR rätt adress ovan...

2011-07-06 @ 07:08:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: