*

2011-01-17
07:11:22

Tidig måndag!

Sitter på jobbet..
har förberett lite grann för frukost.

Igår kväll tittade vi på Morden i Midsomers
jag somnade innan det var slut=)
Tur att maken höll sig vaken
så han kunde berätta vem som var mördaren!

Stackars A hade svårt att somna igår
Hmm han påstår att jag snarkade..kan jag INTE tro:)

Den här helgen har varit toppen
vissa helger är bättre än andra...det här var en sån.


Mmm nu längtar jag efter värme
Skitväder här..det blaskar för fullt.
Det har tagit hårt på snön.
Men temperaturen kan inte bestämma sig....suck.

 


Kommentarer:
#1: Anonym

När, vart reser ni och hur länge är ni borta?

Är riktigt avis!!!

Kram kram tingeling

2011-01-17 @ 07:36:34
#2: yvonne

Jag lyckades hålla mig vaken och kolla in slutet, inte dåligt det heller ;-) Har dom inte mördat alla i detta grevskap snart :O

2011-01-17 @ 07:50:37
#3: Nettan

Vi kvinnor snarkar väl inte. Ha ha !

Jag har inte heller sovit inatt, men det beror inte på snarkningar. Ha ha !



Hoppas att du får en bra dag.

kramiz

2011-01-17 @ 08:48:07
#4: Znogge

Men ni åker väl snart om jag inte minns fel?



Snarkar? Det var det fräckaste ;-)



Kram

2011-01-17 @ 09:50:15
#5: Gunvor

Vi tittade också på Midsomer. Det är väl lite underhållande, för inte är det spännande tycker jag. Jag slötittade även på Minuten. Det är ganska tokigt det dom får göra. Ser lätt ut men det är det uppenbarligen inte. Man blir nästan stressad när man tittar på såna program.



Vilken fin blus du fyndat. Jag kom aldrig iväg på nån rea o nu är väl det mesta slut kan jag tro. Min gubbe hittar aldrig nåt på Dressman. Allting är för stort åt honom. Han är lång o smal o har svårt att hitta byxor t.ex som sitter snyggt.Passar storleken upptill så är dom alldeles för korta i benen.Så är det för det mesta tycker jag.

Ha det gott i snöslasket. Här har det varit en vacker dag med sol o ett par plusgrader. Nu är det minus.

Kram!

2011-01-17 @ 16:52:57
#6: Annica

Ja visst är korten läckra! Har svårt att göra mig av med dom. Meningen är att jag ska försöka få ihop några olika kort för att ha på lut om någon vill ha. Men dom blir sålda på en gång. Så jag lär nog aldrig få ihop ett lager. Snacka om I-lands problem. ;-)

KRAM!!!

2011-01-17 @ 17:05:15
#7: my

Söndagar är den kväll då jag är som piggast! :)

Morden i midsomer är givet, så himla bra!

Och töar gör det här med, sååå trist

Kram

2011-01-17 @ 18:45:54
#8: Junitjej

Nu hade det varit skönt med sommarvärme. Här har också snön försvunnit. Inte helt dock, men det är inte mycket kvar.

2011-01-18 @ 06:40:17
#9: Ingrid

Ja perioden då snön ska bort och det är grått och slaskar (om det inte är isgata)är alltid lika trist. Men man får se bakom detta, när väl gräset kommer fram, solen lyser och träden knoppas.. Mmmmmm

2011-01-18 @ 09:03:12
#10: tina

jag längtar också till våren och sommarvärmen

2011-01-21 @ 17:50:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: