*

2011-01-23
10:13:12

Söndag förmiddag
Mmmmm sov länge idag med
vakande vid nio..nää inte riktigt än
somnade om en liten stund.

När jag kom ner var kaffet klart.
Igår äntligen kände jag mig frisk&pigg
Åt med god aptit på kvällen..kände mig riktigt hungrig=)

Tog till och med ett glas vin, smakade utmärkt.
Såg sista avsnittet på Stjärnorna på Slottet
har varit himla bra den här gången.
Härliga sympatiska människor.

Sen slötittade vi på Snobbar som jobbar..
Igår kom en av våra grannar över med en whisky till oss
han hade fått våra "gamla" skjutdörrar
som satt på altanen förut.

Han blev såå glad..och vi med=))
Han är så himla trevlig
han kommer från Irak..han satt en stund här och pratade
Han berättade att han hade försökt att få kontakt
med grannar förut men inte lyckats nåt vidare.

Men vi har pratat från första stund
Nu bestämde vi att vi skulle ta en grillkväll till sommaren.

Idag är det mulet här det snöar lätt
attans prognosen från början var SOL.

Nu ska jag bara jobba en vecka+en dag..sen är det semester
eller snarare tjänstledigt.




Kommentarer:
#1: Znogge

Så skönt att du känner dig piggare. Ett glas vin är ett gott tecken ;-)



Kram

2011-01-23 @ 11:01:34
#2: Anneli

skönt att du piggat på dig! Vilket trevligt möte med människor du berättar om. Du kan väl tänka dig hur det skulle kännas som du upplevde samma sak i ett annat land. Jag blir varm i hjärtat av sådana berättelser. Själavård för flera personer på en gång :) Ingen sol hos mig heller, ser att hon lurar borta vid horisonten men gråmolnen ligger tätt. Ska till hallen hela dagen så mig gör det inte så mycket. Så du har snart semester...mums så skönt!

2011-01-23 @ 11:01:51
#3: Ingrid

Härligt att du är bättre. Här rök ju stackars höggravida Tessan på samma sak men inte satte det igång någon förlossning inte (tur var nog det) man är ju inte SÅ pigg i de lägena.

2011-01-23 @ 12:05:07
#4: Tina

på designadinblogg.se finns massor med tips hur man gör. Headern tog jag gratis från snyggareblogg.se. Där finns massor med mallar man får använda gratis och mycket enkelt att fixa. Det klarar du lätt :)

2011-01-23 @ 14:10:02
#5: Lena

för min del blev det ingen sovmorgon. Jag vaknade redan klockan fem och hade svårt att somna om.

Halv åtta skulle jag skjutsa dottern så jag gick upp sju. Och halv nio var jag ute och promenerade.

//Lena

2011-01-23 @ 14:35:23
#6: Nilla

Skönt att du känner dig bättre, speciellt om du ska ut och resa snart. Trevligt med såna grannar.

Kram

2011-01-23 @ 18:18:53
#7: soffie

mmmm va härligt med en resa snart för dej ,åå va skönt att du är frisk nu hoppas bara att din make klarar sig från sjukan,

kram

2011-01-23 @ 18:58:52
#8: soffie

mmmm va härligt med en resa snart för dej ,åå va skönt att du är frisk nu hoppas bara att din make klarar sig från sjukan,

kram

2011-01-23 @ 18:59:27
#9: soffie

mmmm va härligt med en resa snart för dej ,åå va skönt att du är frisk nu hoppas bara att din make klarar sig från sjukan,

kram

2011-01-23 @ 19:01:18
#10: LissenTo

Vad trevligt att ni fått kontakt med grannen och att ni öppnar er dörr!



Ha en skön söndagskväll.

//Kram //Lissen

2011-01-23 @ 20:40:37
#11: Ragnvi

Morning! Åsså var det måndagmorgon igen..suck!

Trodde ett tag att jag klickat mig fel...nytt o fint i bloggen!

Men tvi vale för magsjuka! Tur du mår bättre nu!

Kramen!

Ragnvi

2011-01-24 @ 04:17:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: